گرانترین هتل های ایران کدامند؟

اقتصاد 100 همه ما علاقمندیم تا برای یک شب هم که شده در هتلی لاکچری اقامت کنیم و از خدمات متنوع ابن هتل بهره‌مند شویم . هرچند هزینه اقامت در هتل‌ها بالا است با این حال به تجربه زندی شاهانه می‌ارزد.

گرانترین هتل های ایران کدامند؟

بسیاری از افراد به اقامت در هتل‌های لوکس و گران قیمت نظیر  هتل بین اللملی قصر مشهد  علاقه‌مندند. استفاده از بهترین سرویس‌ها و سفارش بهترین غذاها و نوشیدنی‌ها از جمله تفریحات برای بسیاری از کسانی است که به دنبال گران ترین هتل های ایران می‌گردند. در این بخش به سراغ شهرهای تهران، شیراز، اصفهان، مشهد می‌رویم تا هتل‌های گران و لاکچری ایران را به شما معرفی کنیم. اگر شما هم علاقه‌مند به آشنا با این دست از هتل‌ها هستید، ما را تا انتهای مقاله همراهی کنید.

 

هتل اسپیناس پالاس تهران

از گران‌ترین هتل های ایران، هتل اسپیناس پالاس تهران می‌باشد. این هتل در سال ۱۳۹۴ مورد بهره‌برداری واقع شد و از همان سال از توریست‌های ثروتمند ایران و خارجی میزبانی کرده است. موقعیت مکانی خوب هتل، اتاق‌های بزرگ و متنوع، لوازم لوکس داخل اتاق‌ها و سایر امکانات ویژه باعث شده است تا این هتل به عنوان برترین هتل ایران معرفی شود. رستوران‌های شکیل و بزرگ، تالارهای عروسی با شکوه، مجموعه آبی و خدمات اسپا مجهز از جمله مزیت‌های این هتل هستند. خوب است بدانید که گران‌ترین فضای این هتل «سوئیت اسکای» می‌باشد که در بالاترین طبقه هتل واقع شده و چشم اندازی فوق‌العاده رو به کوه و تهران دارد.

 

هتل ویستریا تهران

از گران‌ترین هتل های ایران هتل ویستریا تهران به حساب می‌آید. این هتل در مرداد سال ۹۸ بهره برداری شد. هتل ویستریا تهران از ۲۰ طبقه برخوردار است که ۹۸ اتاق مجلل در این طبقات وجود دارد. امکانات بسیار عالی نظیر تالار عروسی، مجموعه آبی، سالن تناسب اندام، پارکینگ اختصاصی باعث شده تا در زمانی اندک، این هتل به یکی از بهترین هتل‌های تهران تبدیل شود.

هتل استقلال تهران

هتل استقلال تهران نیز مانند  هتل پارسیان آزادی  از گران‌ترین هتل های ایران می‌باشد. این هتل که در سال ۱۳۴۱ افتتاح شد، قدیمی‌ترین هتل ۵ ستاره ایران است . در گذشته نام هتل، هتل هیلتون بود. این هتل لاکچری متشکل از ۲ برج شرقی و غربی می‌باشد. هتل استقلال در ۱۵ طبقه، ۹ اتاق دارد که هر نوع سلیقه‌ای را از خود راضی نگه می‌دارد. هتل توانسته انتظارات میهمانان را به بهترین شکل برآورده سازد. این هتل زمانی بسیار معروف گشت، که فیلم گنج قارون، در آن فیلم‌برداری شد.

هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز از برترین هتل‌های ۵ ستاره شهر دل‌انگیز شیراز و گران ترین هتل های ایران است که در نزدیکی دروازه اصلی شهر، یعنی دروازه قرآن فعالیت می‌کند. این هتل با ارائه امکاناتی استثنایی، توانسته در نظرسنجی‌ها عنوان یکی از لوکس ترین و گران ترین هتل های ایران را بگیرد.

هتل بزرگ شیراز از موقعیت مکانی بسیار مناسبی برخوردار می‌باشد. هتل به باغ عفیف آباد، دروازه قرآن و باغ دلگشا دسترسی بسیار راحتی دارد که از مزیت‌های اصلی این هتل محسوب می‌شود. از دیگر ویژگی‌های منحصربه‌فرد هتل بزرگ شیراز، فضای گسترده‌ای است که به مجموعه‌های ورزشی بانوان و آقایان اختصاص دارد. این مجموعه سونا، جکوزی، استخر، سالن ماساژ و سالن بدنسازی دارد. رستوران گردان و رستوران ایتالیایی هتل نیز با انواع متنوع خوراکی‌های لذیذ، مزه‌ خوشی از این سفر در یادتان باقی می‌گذارند.

هتل چمران

هتل چمران شیراز یکی دیگر از هتل‌های ۵ ستاره و از جمله گران ترین هتل های ایران است که در تمام روزهای سال از مهمانان داخلی و خارجی پذیرایی می‌کند. از جمله‌ امکاناتی که این هتل لاکچری دارد، می‌توان به انواع ماساژهای جدید و سنتی، حمام مغربی و مجموعه‌ی کامل ورزشی (شامل سونا، استخر، سالن بدنسازی و بسیاری موارد دیگر) اشاره داشت.

علاوه بر این، هتل چمران دارای رستوران‌های حرفه‌ای و ویژه‌ای است. برای نمونه رستوران سنتی باربد، رستوران ایتالیایی داوینچی، رستوران پانوراما و ۲ کافی‌شاپ ایتالیایی در این هتل از مهمانان پذیرایی می‌کنند.

هتل زندیه شیراز

هتل زندیه شیراز از دیگر هتل‌های لوکس شهر شیراز بوده که به مکان‌های تاریخی این شهر نزدیک است. این هتل ۵ ستاره، دارای امکانات رفاهی مطلوب می‌باشد که در اختیار میهمانانش قرار دارد تا از اقامت در این شهر لذت ببرند. موقعیت مکانی هتل زندیه به صورتی است که مهمانان تنها ۲ دقیقه با بازار وکیل شیراز، ارگ کریمخان زند و حمام وکیل شیراز فاصله دارند.

در تمام فضای داخلی هتل رنگ و بوی معماری سنتی ایرانی حس می‌شود. یکی دیگر از امتیازات هتل زندیه، تنوع زیاد میان اتاق‌ها و سوئیت‌هاست. با اقامت در این هتل از گران ترین هتل های ایران سفر خود را به شیراز را خاص‌تر می‌کنید.

هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی اصفهان در واقع قدیمی‌ترین هتل ایران و از گران ترین هتل های ایران است. این مجموعه که به دستور شاه سلطان حسین صفوی بنا گشت به مادر وی هدیه داده شد. هتل عباسی یا کاروانسرای عباسی که لقب هتل موزه را به خود اختصاص داده است، گران ترین هتل های ایران است. این کاروانسرا ابتدا در سال ۱۳۴۴ به مهمانسرا تبدیل شد. با این حال با توجه به استقبال بی‌نظیرگردشگران و بازسازی‌های متعدد به هتلی ۵ ستاره تبدیل شد.

مهمانسرای عباسی از ۲۲۴ اتاق، سوئیت و آپارتمان برخوردار است که مطابق با استانداردهای بین‌المللی ساخته شده‌اند. هرساله این مهمانسرا پذیرای هزاران گردشگر داخلی و خارجی شامل میهمانان عالی رتبه سیاسی و شخصیت‌های بین‌المللی است. بد نیست بدانید، هتل عباسی اصفهان با دارا بودن قدمت ۴۰۰ ساله یکی از آثار ملی ایران در سازمان میراث جهانی (یونسکو) می‌باشد.

هتل پارسیان کوثر اصفهان

هتل پارسیان کوثر اصفهان که در زمان‌های قدیم به نام هتل شرایتون فعالیت داشته، زیر مجموعه هتل‌های پارسیان ایران به شمار می‌آید. این هتل اصفهان، ۵ ستاره بوده و بعد از هتل عباسی، گران ترین هتل های ایران در اصفهان به حساب می‌آید. هتل در همسایگی زاینده رود قرار داشته و اتاق‌های آن چشم اندازی زیبا به درختان و رودخانه دارند. هتل پارسیان کوثر از چند رستوران برخوردار است که هر یک تحت نظر آشپزهای حرفه‌ای و معروفی اداره می‌شوند. اتاق‌های مجلل، سالن همایش، مجموعه آبی و پرورش اندام از جمله امکانات این هتل هستند.

هتل پیروزی اصفهان

در هتل پیروزی اصفهان این امکان را دارید تا از میان ۹۶ اتاق شامل اتاق‌های دو تخته، سه تخته و سوئیت‌های متنوع مطابق سلیقه خود گزینه‌ مدنظرتان را انتخاب کنید. از امکانات اتاق‌ها نظیر سرویس‌های بهداشتی، صندوق امانات، وان، حمام، تلویزیون و ماهواره، یخچال و جکوزی در هر فصل بهره‌مند می‌شوید. همچنین هتل پیروزی دارای رستوران‌های ایرانی و فرنگی، کافی شاپ ۲۴ ساعته، دو سالن بزرگ، پارکینگ، سالن کنفرانس و خشکشویی است. در لابی شکیل و بزرگ هتل امکاناتی نظیر دسترسی به اینترنت پرسرعت و سرو انواع نوشیدنی‌های تازه برای مهمانان مهیا شده است.

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد هتلی پنج ستاره بوده که با دارا بودن امکانات متنوع و مجهز، به لیست گران ترین هتل های ایران راه یافته است. این هتل پنج ستاره که در نزدیکی حرم امام رضا قرار دارد، از ۲۵ طبقه برخوردار بوده و از هتل‌های مرتفع و خاص مشهد و همچنین مرتفع‌ترین هتل‌های کشور به شمار می‌آید.

نمای بسیار زیبا و شیشه‌ای که برای این هتل طراحی گشته همه گردشگران به آن جذب شوند. سایر وعده‌های غذایی نیز در رستوران‌های مجلل این هتل، در کنار صبحانه شاهانه، بسیار مجلل برگزار می‌شوند. سرویس‌های رفت و برگشت از فرودگاه و راه آهن هم علاوه بر این امکانات، در هتل با هدف آسودگی مهمانان فراهم شده است.

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد با داشتن ۲۰ طبقه یکی از لوکس‌ترین هتل‌های مشهد و  از گران ترین هتل های ایران محسوب می‌شود. این هتل را در نزدیکی حرم مطهر امام رضا پیدا خواهید کرد که با منظره‌ای بسیار زیبا از حرم، خاطره‌ای فراموش‌‍نشدنی از زیارت را برای مهمانان رقم می‌زند.

برخورداری از رستوران‌های مجلل و امکاناتی نظیر سالن‌های همایش، سمینار، آمفی‌تئاتر مجلل با سیستم‌های صوتی و تصویری روز دنیا، مجموعه آبی سونا، جکوزی، استخر، حمام ترکی و انواع ماساژ ازجمله خدماتی می‌باشد که مهمانان هتل از آن بهره‌مند می‌شوند.

هتل الماس ۲ مشهد

اگر قصد سفر به مشهد را دارید و علاقمندید در هتلی ۵ ستاره اقامت کنید، یکی از هتل‌هایی که به شما پیشنهاد می‌کنیم بدون شک هتل الماس ۲ مشهد است. این هتل یکی از گران ترین هتل های ایران بوده که نزدیک به حرم امام رضا واقع شده است.

هتل با معماری زیبا و خاص،  ۲۲۰ اتاق در ۲۶ طبقه دارد که باعث شده این هتل از جمله هتل‌های لوکس مشهد شناخته شود. امکانات رفاهی گوناگون نظیر کافی‌شاپ، سالن چند منظوره، امکانات ورزشی و تفریحی کامل، رستوران گردان،  ترانسفر رایگان رفت‌وبرگشت به فرودگاه، روف گاردن از مهم‌ترین ویژگی‌های این هتل محسوب می‌شوند.

2

جمع‌بندی

همه ما علاقه‌مندیم تا برای یک شب هم که شده در هتلی لاکچری اقامت کنیم و از خدمات متنوع این هتل‌ها بهره‌مند شویم. هرچند هزینه اقامت در این هتل‌ها بالا است، با این حال به تجربه زندگی شاهانه می‌ارزد. شما هم این امکان را دارید تا به شهر مورد علاقه‌تان سفر کرده و در گران ترین هتل های ایران اقامت کنید. اینگونه از سپری کردن شبی با خدمات مجهز لذت خواهید برد و خاطره آن را تا همیشه در ذهن خود ثبت می‌کنید. در این مقاله ما به سراغ گران‌ ترین هتل‌های چند شهر ایران رفتیم تا ببینیم رویایی‌ترین اقامتگاه‌های ایران چگونه هستند.

منبع: تجارت نیوز

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما