انتقاد تند باقری نماینده مجلس از وزیر کشاورزی / همه بدبخت شدند

اقتصاد 100 - عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: کشور وضعیت خوبی از نظر مدیریتی ندارد.

انتقاد تند باقری نماینده مجلس از وزیر کشاورزی / همه بدبخت شدند

در خصوص بسامان نبودن بازار اقتصادی کشور افزود: به عبارت کامل تر برنامه ریزی در کشور وجود ندارد واین آشفتگی در تولید وبخش کشاورزی دیده می شود.

وی با اشاره به وضعیت بازار کشاورزی کشور تاکید کرد:وزیر فعلی کشاورزی که چند ماهی است به کابینه دولت ملحق شده هنوز مسلط بر اوضاع نشده است و ما شاهدیم که در بخش کشاورزی چه بر سر هندوانه، پیاز،مرغ ویا تخم مرغ آمده است ،همه مرغداران  بدبخت شدند چون برنامه ریزی خوبی در کشور صورت نگرفته است.

باقری در خصوص خالی شدن سفره مردم نیز افزود:مردم باید در انتخاب های خود در مورد مسئولین دقت کنند وبه افراد متخصص و متعهد رای دهند.مشکلات ما در جامعه از آنجا نشات گرفته که افراد متخصص حضور ندارند.

نماینده بناب در پاسخ به اینکه مجلس در انتخاب وزرا و رای اعتماد به آنان نقش دارد و این انتخاب به دست مردم نیست گفت: نمایندگان هم باید در انتخاب افراد دقت کنند.

وی در مورد اینکه به عنوان یک نماینده مجلس چه پاسخی برای وضعیت فعلی اقتصاد و مردم حوزه انتخابیه خود دارید گفت:ما به مردم واقعیت ها در مورد اینکه چرا کشور به اینجا رسیده را می گوییم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: قطعا تجدید نظر در مباحث بین المللی تاثیر بسزایی در شرایط کشور دارد و باید با کشورهای تاثیرگذار درعرصه بین الملل مراوده داشته باشیم.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما