این مشترکان برق پاداش می‌گیرند + فیلم

وزیر نیرو: مشترکان برق در اقلیم‌های گرمسیر امکان بهره‌مندی بیشتری از طرح سراسری پاداش صرفه‌جویی خواهند داشت

این مشترکان برق پاداش می‌گیرند + فیلم
حجم ویدیو: 3.22M | مدت زمان ویدیو: 00:02:34

اجرای طرح پرداخت پاداش صرفه‌جویی مصرف برق در سال گذشته موفق بود و توانست سبب کاهش مصرف بخش خانگی شود؛ امسال هم وزارت نیرو مصمم است با اجرای طرح سراسری پاداش صرفه‌جویی در مصرف را با شرایطی فراهم آورد تا همه مردم از برق مطمئن و پایدار برخوردار شوند.

بر اساس اعلام وزارت نیرو، "عبدالامیر یاقوتی" مدیرکل دفتر مدیریت انرژی و برنامه‌ریزی امور مشترکان توانیر در این باره افزود: ۳ تا ۴ میلیارد تومان برای طرح تشویق مشترکان اختصاص می‌یابد و امید است مردم از این فرصت استفاده کنند.

وی درباره فرایند دریافت پاداش صرفه‌جویی مشترکان ادامه داد: یکی از طرح‌های ویژه‌ای که امسال در صنعت برق موردتوجه و در دستور کار قرار گرفت مربوط به ارائه پاداش صرفه‌جویی به مشترکان خانگی است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: این موضوع رقم‌های قابل‌توجهی را به خود اختصاص داده است، به‌طوری‌که به‌ازای هر کیلووات‌ساعت از ۵۰۰ تومان تا ۲۰۰۰ تومان پاداش در نظر گرفته می‌شود.

یاقوتی افزود: میزان برق مشترکان در این طرح نسبت به دوره مشابه سال قبل آن‌ها ارزیابی می‌شود و مشترکان به‌صورت پلکانی حائز دریافت پاداش صرفه‌جویی خواهند شد؛ به‌عبارت‌دیگر می‌توان گفت که ۱۰۰ درصد مشترکان می‌توانند در این طرح شرکت کنند این در حالی است که در سال گذشته فقط مشترکانی می‌توانستند شرکت کنند که مصرف برق آنها زیر الگوی مصرف می‌بود.

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما