تشکیل نخستین انجمن موتور‌های الکتریکی و ژنراتور ایران

اقتصاد 100 - دبیر انجمن تولیدکنندگان موتور‌های الکتریکی و ژنراتور ایران، از تشکیل نخستین انجمن موتور‌های الکتریکی و ژنراتور ایران خبر داد.

تشکیل نخستین انجمن موتور‌های الکتریکی و ژنراتور ایران
رضا تراز در نخستین جلسه تشکیل انجمن تولیدکنندگان موتور‌های الکتریکی و ژنراتور ایران گفت: این انجمن به استناد آیین نامه اجرایی وزارت تعاون و در راستای سیاست‌های دولت در حمایت از بخش خصوصی و راهبرد‌های سیاست اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری و با همت شرکت‌های بزرگ الکتروموتور ساز و حمایت وزارت صمت تشکیل شد.
 
وی افزود: از جمله اهداف تشکیل این انجمن، ایجاد هم افزایی بین شرکت‌های تولیدی، جلوگیری از واردات کالا‌هایی که توان ساخت داخل دارند، استفاده حداکثری در حوزه ارتباطات فعال با دانشگاه برای پیشبرد اهداف و طرح‌های تحقیقاتی، ایجاد تعرفه‌های مناسب در حوزه تامین مواد اولیه، پیشنهاد راهکار‌های عملی برای جلوگیری از هرگونه اقدام غیرقانونی در زمینه ورود کالای قاچاق و ایجاد ارتباط میان دستگاه‌های اجرایی است.
 
در این مجمع عمومی، محمد رستمی به عنوان رئیس انجمن، جمال الدین هدایت به عنوان نایب رئیس و رضا تراز به عنوان دبیر انجمن سازندگان موتور‌های الکتریکی و ژنراتور ایران فعالیت خواهند داشت.
منبع : خبرگزاری صدا و سیما

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : رشد قیمت طلا در بازارهای جهانی و داخلی سکه را در نوسان نگه داشته و چشم‌ها را به تحولات بازار…

اخبار سلامت

سینما در سینما