نماینده مجلس:

دولت از روش‌های شکست خورده برای کنترل بازار ارز استفاده می‌کند

اقتصاد 100- عضو کمیسیون برنامه ، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت:متاسفانه دولت روش هایی را برای ساماندهی بازار ارز انتخاب کرده که در گذشته آزموده شده است.

دولت از روش‌های شکست خورده برای کنترل بازار ارز استفاده می‌کند

به گزارش گروه اقتصاد کلان و انرژی، غلامحسین کرمی، با اشاره به افزایش نرخ ارز و نابه سامانی در این حوزه،گفت:متاسفانه دولت از روش های گذشته برای ساماندهی بازار ارز استفاده می کند. دولت روش هایی را برای ساماندهی بازار ارز انتخاب کرده که در گذشته آزموده شده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:نباید در زمینه ساماندهی بازار ارز  از راه هایی که نتیجه نگرفتیم و نتیجه عکس داشته، استفاده کنیم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسابات مجلس شورای اسلامی با ذکر این نکته که باید در ترکیب تیم اقتصادی دولت تجدید نظر شود،بیان کرد: دولت باید وزرای اقتصادی خود را تغییر دهد؛ متاسفانه تیم اقتصادی دولت تیم قوی نیست و به همین خاطر اقدامات بزرگ،افراد بزرگ هم می خواهد.

کرمی با بیان اینکه باید در زمینه ساماندهی بازار ارز آسیب شناسی درستی از سوی دولت صورت گیرد، بیان کرد:قرار نیست ما تسلیم چهار دلال ارزی در بازار شویم تا تمام تلاش دولت را در این بخش از بین ببرد.

این نماینده مجلس با اشاره به مقوله کاهش ارزش پول ملی در پی افزایش نرخ ارز تصریح کرد: متاسفانه نرخ دلار خود به خود روی همه ابعاد زندگی مردم تاثیر گذار است و ما نمی توانیم به سادگی از کنار کاهش ارزش پول ملی  عبور کنیم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسابات مجلس تصریح کرد: نقطه عطف تلاش های اقتصادی دولت باید پررنگ کردن سفره مردم باشد لذا دغدغه اصلی ما معیشت مردم است و مردم باید تغییرات اقتصادی را در درون سفره احساس کنند.

انتهای پیام

منبع : خانه ملت

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با توجه به لایحه افزایش یک روز به تعطیلات هفتگی ، با کدام گزینه موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما