زمان خاکسپاری پیکر رئیس جمهور شهید در مشهد مقدس اعلام شد

اقتصاد ۱۰۰- معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: پیکر آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور فقید پیش از اذان مغرب فردا ( پنجشنبه )در جوار مولا و مقتدای خودشان آقا علی بن موسی الرضا در مشهد مقدس به خاک سپرده خواهد شد.

زمان خاکسپاری پیکر رئیس جمهور شهید در مشهد مقدس اعلام شد



محسن منصوری در گفتگو با شبکه خبر افزود: حدود ۶۰ مقام عالی رتبه اعلام آمادگی کردند و ان‌شاءالله میزبانشان هستیم و برای عرض تسلیت به رهبر انقلاب و مسئولین کشور از کشورهای دیگر حضور پیدا کردند.البته از ساعاتی دیگر مراسم روسای عالی رتبه کشور‌ها در سالن اجلاس سران برگزار خواهد شد.

وی در ادامه اظهار کرد : فردا( پنجشنبه )  اوایل صبح به استان خراسان جنوبی سفر می‌کنیم و از ساعت ۷:۳۰ برنامه‌ها آغاز می‌شود و ۸ صبح پیکر در جمعیت قرار می‌گیرد. علت انتخاب استان خراسان جنوبی این است که آیت‌الله رئیسی به این استان تعلق خاطر داشتند و نماینده خبرگان این حوزه بودند.

منصوری در ادامه گفت : پیش از ظهر فردا از خراسان جنوبی به سمت مشهد حرکت می‌کنیم و بلافاصله بعد از اقامه نماز ظهر و عصر از میدان ۱۵ خرداد مشهد مراسم استقبال از کاروان شهدا به سمت حرم مطهر آغاز می‌شود. پیکر آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور فقید  پیش از اذان مغرب در جوار مولا و مقتدای خودشان آقا علی بن موسی الرضا به خاک سپرده خواهد شد.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما