نحوه تعویض شناسنامه های جلد قرمز و قدیمی چگونه است؟

اقتصاد ۱۰۰- روند تعویض شناسنامه‌ها، مدارک موردنیاز و محل مراجعه برای این کار از دغدغه‌های بیشتر شهروندان است و آنها می‌خواهند بدانند که برای تعویض شناسنامه با چه مدارکی و به کجا مراجعه کنند.

نحوه تعویض شناسنامه های جلد قرمز و قدیمی چگونه است؟

شناسنامه‌های قدیمی را تعویض کنید. سازمان ثبت احوال کشور بار دیگر از شهروندان خواست که نسبت به تعویض شناسنامه خود اقدام کنند. مهلت سازمان ثبت احوال کشور  به شهروندان برای تعویض شناسنامهو اعلام آخرین تغییر نشانی و آدرس اعلام شد.روند تعویض  شناسنامه ها، مدارک موردنیاز و محل مراجعه برای این کار از دغدغه‌های بیشتر شهروندان است و آنها می‌خواهند بدانند که برای تعویض شناسنامه با چه مدارکی و به کجا مراجعه کنند.

پیش از این سازمان ثبت احوال کشور درباره ارائه خدمات تعویض شناسنامه و صدور کارت ملی هوشمند توضیحاتی ارائه کرد. بر اساس اعلام سازمان ثبت احوال کشور، شهروندان می‌توانند از طریق سامانه جدید، خدمات الکترونیک و غیرحضوری مانند اطلاعات پایگاه خانواده، ثبت نام کارت هوشمند ملی و درخواست تغییر نام در شناسنامه را دریافت کنند.

چندی پیش رییس سازمان ثبت احوال از احتمال تعریف بازه زمانی برای تعویض شناسنامه ها در آینده نزدیک خبر داد و گفت: امکان دارد تا چندی دیگر پس از هماهنگی با دستگاه های مختلف بازه زمانی برای تعویض شناسنامه ها را تعریف کنیم.

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما