همکاری روسیه و آرژانتین در بخش کشاورزی

اقتصاد100- ویکتور گونچاروف معاون اول فرماندار منطقه روستوف روسیه پس از بازدید از آرژانتین گفت که مقامات و بازرگانان این کشور آمریکای لاتین اعلام کرده اند که به دنبال همکاری با روسیه در تولید بذر و تجهیزات کشاورزی هستند.

همکاری روسیه و آرژانتین در بخش کشاورزی

به گزارش گروه اقتصاد کلان و انرژی اقتصاد100 به نقل از آژانس خبری روسیه (TASS)، او به خبرنگاران گفت: «ما می خواهیم در همکاری جهانی متمرکز بر کشت بذر و تولید تجهیزات کشاورزی شرکت کنیم. از شما دعوت می کنیم تا در تولید تجهیزات کشاورزی در منطقه روستوف شرکت کنید. علاقه‌مندان هم در زمینه تجهیزات و هم در زمینه بذر وجود دارند.»

گونچاروف انتظار دارد همکاری با آرژانتین امکان انتخاب سریع بذرها را فراهم کند. او خاطرنشان کرد: «ما در موقعیت های مختلف سیاره زمین قرار داریم. زمانی که آنها در زمستان هستند، ما در تابستان هستیم. و می‌توانیم انتخاب را تسریع کنیم تا از اتلاف زمانی جلوگیری کنیم. آنها برداشت محصولات غلات خود را در زمان خودشان دارند، اما برداشت محصول ما در ژوئن به پایان می‌رسد.»

این مقام افزود، هیئت منطقه روستوف در جریان سفر رسمی خود به آرژانتین، حدود 15 جلسه با اعضای جامعه تجاری و مقامات محلی برگزار کردند. او در پایان گفت: «نگرش نسبت به روسیه دوستانه است. مردم عادی بیش از همه این را نشان می دهند. با این حال، مقامات طبق معمول رویکرد محتاطانه ای را اتخاذ می کنند، اگرچه آنها نیز پیشنهاد همکاری دارند.»

پایان پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: یک کارشناس اقتصادی گفت: بر اساس قانون مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص تجاری صاحبان مشاغل بابت…

اخبار سلامت

سینما در سینما