بودجه 13 میلیارد دلاری کاخ سفید برای نوسازی شبکه های برق

اقتصاد100- کاخ سفید روز جمعه از طریق وزارت انرژی (DOE) اعلام کرد که در حال درخواست تضمین کمک مالی برای 13 میلیارد دلار بودجه جدید تحت لایحه زیرساخت تحت حمایت دو حزب برای توسعه و نوسازی شبکه برق ایالات متحده است.

بودجه 13 میلیارد دلاری کاخ سفید برای نوسازی شبکه های برق

به گزارش گروه اقتصاد کلان و انرژی اقتصاد100 به نقل از رویترز، وزارت انرژی آمریکا اعلام کرد: «لایحه زیرساخت 1.2 تریلیون دلاری که سال گذشته تصویب شد، 10.5 میلیارد دلار برای تقویت سیستم های برق در برابر تهدیدات رو به رشد مانند آب و هوای شدید و تغییرات آب و هوایی و 2.5 میلیارد دلار دیگر برای کمک به ساخت خطوط انتقال جدید فراهم می کند.»

به گفته کاخ سفید، تخمین زده می شود 70 درصد از خطوط انتقال این کشور بیش از 25 سال عمر داشته باشند و این زیرساخت های قدیمی جوامع آمریکایی، زیرساخت های حیاتی و منافع اقتصادی را آسیب پذیر می کند.

سیستم انتقال ارتقا یافته همچنین برای دستیابی مقرون به صرفه به اهداف بایدن برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و دستیابی به 100 درصد برق پاک تا سال 2035 بسیار مهم است.

کاخ سفید ابتکارات دیگری را با هدف تقویت شبکه برق، مانند تسریع تصویب خطوط انتقال جدید، پیشبرد بررسی پروژه‌های بزرگ و حمایت از انرژی بادی، برجسته کرد.

پایان پیام

وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما