وزیر خارجه ایران مرگ برجام را تکذیب کرد/ آمریکا همچنان با ایران پیام تبادل می کند

اقتصاد 100- وزیر خارجه گفت: ما به طور مستمر تبادل پیام با طرف آمریکایی تبادل می شود آخرین تبادل پیام ما در کمتر از ۷۲ ساعت گذشته بوده است‌.

وزیر خارجه ایران مرگ برجام را تکذیب کرد/ آمریکا همچنان با ایران پیام تبادل می کند

به گزارش گروه اقتصاد کلان و انرژی اقتصاد 100، حسین امیرعبداللهیان در حاشیه جلسه امروز هیات دولت درباره آخرین اخبار از مذاکرات احیای برجام ،اظهار کرد: آمریکا ریاکارانه عمل می‌کند. ما به طور مستمر تبادل پیام با طرف آمریکایی تبادل می شود آخرین تبادل پیام ما در کمتر از ۷۲ ساعت گذشته بوده است‌.

وی ادامه داد: آمریکا از طریق برخی وزرای خارجه پیام داده و برای مذاکرات عجله دارند، اما ریاکارانه راب مالی در مصاحبه خود می گوید مذاکرات در اولویت ما نیست و اشاره می‌کند به تحریکاتی که می خواهند نسبت به کف خیابان و اغتشاش در ایران داشته باشند.

این در حالی است که چندی پیش یک رسانه آلمانی اعلام کرده بود که مقامات آمریکایی پایان برجام را اعلام کرده اند. خبر مربوطه را اینجا بخوانید. اما همچنان برداشت ها به این گونه بود که صحبت های مقامات آمریکایی چند پهلو است و نمی توان به آنها استناد کرد.

در این بین کارشناسان نیز بر این باور بودند که با اخبار موجود احتمال آن وجود دارد که نرخ ارز بار دیگر در کشور با افزایش همراه شود. گفت و گوی یک کارشناس اقتصادی با اقتصاد 100 را در اینباره از اینجا بخوانید.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما