بررسی برنامه مدیریت بازار ارز دولت توسط مجلس

اقتصاد 100- در هفته جاری اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس با حضور وزیر امور اقتصادی و رئیس کل بانک مرکزی برنامه دولت سیزدهم در مدیریت بازار ارز و اتخاذ راهکارهای مناسب با توجه به شرایط اخیر بازار ارز را بررسی می‌کنند.

بررسی برنامه مدیریت بازار ارز دولت توسط مجلس

به گزارش گروه اقتصاد کلان و انرژی اقتصاد 100، بر اساس دستورکار اعلامی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در نشست روز (یکشنبه ۲۲ آبان)‌ این کمیسیون طرح الحاق یک ماده به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بررسی می‌شود.

لازم به ذکر است روز (دوشنبه ۲۳ آبان‌ماه) در کمیسیون اقتصادی با حضور وزیر امور اقتصادی و رئیس کل بانک مرکزی برنامه دولت سیزدهم در مدیریت بازار ارز و اتخاذ راهکارهای مناسب با توجه به شرایط اخیر بازار ارز بررسی می‌شود.

گفتنی است اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس روز (دوشنبه ۲۳ آبان‌ماه) خود موضوع چشم انداز مناطق آزاد تجاری- صنعتی جدید در توسعه همکاری‌های اقتصادی را با حضور دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی، رئیس سازمان توسعه تجارت، معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه، رئیس سازمان سرمایه گذاری خارجی ایران و معاون بین الملل بانک مرکزی بررسی می‌کنند.

لازم به ذکر است که در نشست روز ( سه‌شنبه ۲۴ آبان‌ماه) کمیسیون اقتصادی مجلس لایحه الحاق پنج تبصره به ماده (۲) قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان بررسی می‌شود.

انتهای پیام

منبع : خانه ملت

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما