رئیسی: تلاش دولت برای ایجاد رشد اقتصادی نتیجه داد

اقتصاد 100- رئیس جمهور گفت: نسبت به عملکردها در بودجه ۱۴۰۱ و سال جاری تمامی تلاش دولت این بوده که سال ۱۴۰۱ را با رشد اقتصادی دنبال کنیم و امروز شاهد رشد اقتصادی هستیم.

رئیسی: تلاش دولت برای ایجاد رشد اقتصادی نتیجه داد

به گزارش گروه اقتصاد کلان و انرژی اقتصاد 100، سیدابراهیم رئیسی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 2 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در دفاع از کلیات لایحه بودجه 1402، از تلاش های شبانه روزی رئیس، هیات رئیسه، اعضای کمیسیون تلفیق و برنامه و بودجه برای بررسی و ارائه گزارش کلیات بودجه به صحن تشکر کرد و با اشاره به شرایط و وضعیت کشور، گفت: باید شکرگذار خداوند متعال باشیم که علیرغم تمامی توطئه ها، دشمنی ها و فتنه ها، حضور مردم و مشارکت ملت، صبر و بردباری آن ها باعث ناکامی دشمن شد.

وی با اشاره به اقدام مذبوحانه پارلمان اروپا، ادامه داد: اینکه بخش قابل توجهی از حاکمیت ما را به خاطر کارهای انقلابی مورد سرزنش قرار دهند هیچ ارتش و نیروی مسلحی به میزانی که سپاه با تروریست ها مقابله و شر آن ها را از سر منطقه کوتاه کرد تلاش نداشته است و ارتش کشورهای منطقه و مسئولان عالی در سراسر منطقه معتقدند که نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برخورد با تروریسم نقش بسیار ارزشمندی است.

رئیس جمهور ادامه داد: بارها مسئولان عالی سیاسی این مناطق بیان کردند که اگر سپاه، سپاه قدس، شهید حاج قاسم سلیمانی و بسیاری از همکاری ها نبود شرایط در منطقه به شکل دیگری بود و من به سهم خود از تمامی ارکان سپاه پاسداران تشکر می کنم و معتقدم تلاش کسانی که امروز می خواهند این نهاد مقتدر را مورد سرزنش قرار دهند و نقش آفرینی آن در مبارزه با تروریسم و حمایت از مردم را انکار کنند مذبوحانه بوده و مانند محاسبات قبل محکوم به شکست است.

رئیسی با اشاره به لایحه بودجه 1402، یادآور شد: در نشست قبل به برخی از عملکردهای دولت اشاره کردم که مجلس نسبت به آن آگاه است؛ کارهایی که سال جاری انجام شده و رویکردهایی که در بودجه 1402 وجود دارد.

وی افزود: البته نسبت به عملکردها در سال جاری نسبت به قانون بودجه 1401، تمامی تلاش دولت این بوده که کشور سال 1401 را با رشد اقتصادی دنبال کند زیرا قبل از آغاز دولت، شاهد 4 دهم رشد و در دهه 90 با مشکلات زیادی مواجه بودیم اما امروز شاهد رشد اقتصادی هستیم.

انتهای پیام

منبع : خانه ملت

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما