محکومیت 1.61 میلیون دلاری شرکت دونالد ترامپ به جرم فرار مالیاتی

اقتصاد100- یک قاضی در نیویورک روز جمعه شرکت املاک و مستغلات «دونالد ترامپ» را به جرم فریب دادن مقامات مالیاتی به مدت 15 سال، به پرداخت حداکثر 1.61 میلیون دلار مجازات کیفری محکوم کرد.

محکومیت 1.61 میلیون دلاری شرکت دونالد ترامپ به جرم فرار مالیاتی

به گزارش گروه اقتصاد کلان و انرژی اقتصاد100 به نقل از رویترز، قاضی «خوان مرچن» از دادگاه کیفری منهتن پس از آنکه هیئت منصفه دو عضو سازمان ترامپ را در 17 اتهام جنایی در ماه گذشته مجرم شناختند، این حکم را صادر کرد.

مرچن روز سه شنبه آلن وایسلبرگ را که به مدت نیم قرن برای خانواده ترامپ کار می کرد و مدیر ارشد مالی سابق شرکت بود، پس از شهادت او به عنوان شاهد اصلی دادستان به پنج ماه زندان محکوم کرد.

سوزان نچلس، یکی از وکلای مدافع، گفت که شرکت ترامپ قصد دارد درخواست تجدید نظر کند. هیچ کس دیگری در این پرونده متهم یا با زندان مواجه نشد.

دفتر «آلوین براگ»، دادستان منطقه منهتن، که این پرونده را مطرح کرد، هنوز در حال انجام تحقیقات جنایی در مورد اقدامات تجاری ترامپ است.

براگ در بیانیه‌ای گفت: «در حالی که خود شرکت‌ها نمی‌توانند دوران حبس را بگذرانند، این احکام صادرشده یک یادآوری برای مدیران اجرایی است که نمی‌توان مقامات مالیاتی را فریب داد و از آنها فرار کرد.»

پایان پیام

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران خاطرنشان ساخت به دلیل رکود شدید و نبود تقاضا از ابتدای سال واحدهای تولیدی و توزیعی دچار…

اخبار سلامت

سینما در سینما