سرانه بهداشت و درمان چابهار در حالت فاجعه

اقتصاد 100- نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس گفت: سرانه فضاهای بهداشت و درمان چابهار فاجعه بار است و باید برای حل این موضوع تدبیری اندیشیده شود.

سرانه بهداشت و درمان چابهار در حالت فاجعه

به گزارش گروه اقتصاد کلان و انرژی اقتصاد 100، معین الدین سعیدی، با انتقاد از عملکرد وزارت بهداشت گفت: بسیاری از تعهداتی که وزارت بهداشت برای رفع مشکلات مراکز درمانی حوزه انتخابیه داده بود متاسفانه اجرایی نشده است.

وی افزود: موضوع احداث بیمارستان 540 تختخوابی چابهار که در سال 97 کلنگ زنی شده است در هاله ای از ابهام قرار گرفته است و روز به روز شاهد این هستیم که مشکلات مردم در حوزه دارو و درمان بیش تر می شود و اگر برای این وضعیت تدبیر نکنند ما شاهد یک فاجعه بهداشتی و درمانی در سواحل مکران هستیم.

نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس عنوان کرد: مصوبه ای که در خصوص استقرار دانشکده علوم پزشکی چابهار وجود داشت باید اجرایی شود اما تاکنون به این مصوبه عمل نکرده اند.

سعیدی اظهار کرد: همچنین پروژه های محرومیت زدایی هم هنوز فعال نشده اند و سرانه های ما در حوزه بهداشت و درمان فاجعه بار است و روز به روز هم بیش تر می شود و مردم شرایط فاجعه باری را تحمل می کنند البته تدبیر لازم هم دیده نمی شود.

انتهای پیام

منبع : خانه ملت

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما