رئیس جمهور: پیشرفت کشور را متوقف نمی‌کنیم

اقتصاد 100- رئیس جمهور با تاکید بر اینکه به هیچ عنوان پیشرفت کشور را متوقف نخواهیم کرد گفت: این مساله‌ای که دشمنان ایجاد کرده‌اند با مقاومت مردم و ناکام گذاشتن دشمن در سراسر کشور مواجه شده است و سازندگی و پیشرفت پیش خواهد رفت و هیچ گاه دچار وقفه نخواهد شد.

رئیس جمهور: پیشرفت کشور را متوقف نمی‌کنیم

به گزارش گروه اقتصاد کلان و انرژی اقتصاد 100، سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در اولین مقصد دور دوم سفرهای استانی دولت بدو ورود به فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند در جمع خبرنگاران اظهارداشت: امیدواریم برخلاف سفر قبلی که به خاطر وضعیت کرونا دیدار مردمی نداشتیم در این سفر از نزدیک با مردم استان دیدار کنیم و حرف آنها را بشنویم.

وی گفت: خراسان جنوبی معروف به استان علم و فرهنگ است و یاد همه علما و بزرگان استان، زنان و مردان فرهیخته فرهنگی و علمی این استان را گرامی می‌داریم.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه ظرفیت‌های استان خراسان جنوبی مورد توجه دولت بوده است، اظهارداشت: به مردم این استان علقه خاصی داشته و دارم.

وی ادامه داد: در سفر اول مصوباتی براساس نیازهای استان داشتیم و اقداماتی با پیگیری‌های استاندار و راهنمایی‌های نماینده ولی فقیه در استان انجام شده که در این سفر مصوبات سفر اول را دنبال می‌کنیم.

رئیسی گفت: برخی پروژه‌ها و طرح‌ها به نتیجه رسیده و طبق گزارش‌هایی که به من دادند جای تشکر دارد، برخی در دست اقدام است اما مسایل مهمی هم در استان مورد انتظار مردم است.

وی با بیان اینکه اتصال ریلی و تامین آب از انتظارات مردم خراسان جنوبی است، گفت: این مسایل از نظر ما دور نیست، این دو مسئله را دنبال می‌کنیم که ریل تقریبا به نتیجه رسیده، اقدامات مقدماتی آن انجام شده و در موضوع آب هم همین طور است.

رئیس جمهور گفت: مسکن از وعده‌هایی است که در استان خراسان جنوبی داده شده که کار خوب پیش رفته است و در این سفر هم گزارشاتی به مردم خواهیم داشت و استاندار هم توضیح می‌دهد.

وی ادامه داد: کار در شهرستان‌ها و مرکز استان در بحث واگذاری زمین و ساخت مسکن خوب پیش می‌رود لذا خودم در استان‌ها موضوع مسکن را دنبال می‌کنم که به نتیجه خوبی برسد.

رئیسی عنوان کرد: هرگونه خدمت و کار برای مردم متدین، مخلص، با صفا و صمیمی استان خراسان جنوبی را برای خود و دولت توفیقی بزرگ می‌دانیم.

وی گفت: در این سفر پیگیری مصوبات سفر قبلی و رفع موانع و مشکلات احتمالی هر کدام از طرح‌ها دنبال می‌شود.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما