تحویل 7 درصد انرژی بیشتر به صنایع در پیک بار تابستان

اقتصاد 100- معاون هماهنگی انتقال شرکت توانیر گفت: در پیک بار تابستان 1401 در بخش صنعت بیش از هفت درصد انرژی بیشتر به صنایع که بخش مولد جامعه هستند، تحویل داده شد.

تحویل 7 درصد انرژی بیشتر به صنایع در پیک بار تابستان

به گزارش گروه اقتصاد کلان و انرژی اقتصاد 100، "محمد اله‌داد" در نشست ارتقای دانش بهره‌وری انرژی و بهینه‌سازی مصرف برق در صنایع کشور در شرکت برق منطقه‌ای یزد، بیان کرد: خوشبختانه امسال نسبت به سال قبل وضعیت بسیار بهتری داشتیم و تعامل مناسبی را در میان صنایع،‌ استانداری‌ها،‌ مجموعه صنعت برق و ارکان بالادستی شاهد بودیم.

وی تصریح کرد:‌ برای گذر موفق از پیک‌بار تابستان 1401 اقدامات مهمی درزمینه تولید، تأمین، بهسازی و افزایش راندمان نیروگاه‌ها در دستور کار قرار گرفت و پیشبرد این امور به‌صورت هفتگی توسط شخص وزیر نیرو پیگیری و دنبال شد.

معاون هماهنگی انتقال شرکت توانیر افزود: اتفاق مهمی که با هماهنگی تک‌تک اعضای صنعت برق در پیک‌بار تابستان 1401 اتفاق افتاد این بود که در بخش صنعت بیش از 7 درصد انرژی بیشتری به صنایع تحویل شد که این امر باعث شد انرژی بیشتری به بخش مولد جامعه داده شود.

اله‌داد ادامه داد: در حوزه صنایع بزرگ کشور، 3400 مگاوات و در حوزه مشترکین توزیع 7200 مگاوات مجموع توان تعیین‌شده برای صرفه‌جویی امسال بود که محقق شدن این مدیریت بار کمک کرد در نا ترازی پیک‌بار امسال نسبت به سال قبل وضعیت بهتری داشته باشیم.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما