خبر خوش رئیس کل سازمان مالیاتی برای اصناف / جزنیات بخشودگی ها

اقتصاد 100- رییس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: باهدف تسریع امور و کمک به فعالان اقتصادی، اختیارات مدیران کل برای بخشودگی جرایم مالیاتی افزایش‌یافته است.

خبر خوش رئیس کل سازمان مالیاتی برای اصناف / جزنیات بخشودگی ها

به گزارش گروه اقتصاد کلان و انرژی اقتصاد 100 از سازمان مالیاتی کشور، داود منظور در نشست صمیمی با اعضای هیئت‌رئیسه اتاق اصناف و اتاق بازرگانی با بیان اینکه در جهت رفع مشکلات و موانع، بهبود فضای کسب‌وکار و تسهیل خدمت‌رسانی به اصناف، جدیداً سامانه برخط صدور گواهی ماده ۱۸۶ راه‌اندازی شده، افزود: وصول مالیات از مشاغل، تابع قانون بودجه نبوده و رویکرد سازمان امور مالیاتی تعامل حداکثری با اصناف و مودیان منضبط است و با برنامه‌ریزی‌های کارشناسی به دنبال آن هستیم تا اصناف و بازاریان محترم، در کمال آرامش و با رضایتمندی مالیات خویش را پرداخت کنند.

رییس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور، خاطرنشان کرد: امکان استفاده از بخشودگی جرایم مالیاتی قابل بخشش بدون نیاز به کسب تکلیف از سازمان امور مالیاتی کشور، افزایش مدت تقسیط مالیات عملکردی و ارزش‌افزوده، به ترتیب تا ۱۸ و ۱۲ ماه از تاریخ برگ قطعی، بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم ماده ۱۶۹ و... از جمله خدمات ویژه سازمان امور مالیاتی کشور است که برای کمک و تسریع امور به اصناف و بازاریان عزیز در شرایط کنونی اقتصادی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما