وزارت راه با چالش ساخت 4 میلیون مسکن هنوز وزیر ندارد

اقتصاد 100- نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برنامه ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی طی چهار سال با چالش جدی مواجه بوده است گفت: وزارت راه و شهرسازی در شرایط فعلی نیازمند حضور فردی توانمند، با تجربه، تصمیم گیر و اجرایی است.

وزارت راه با چالش ساخت 4 میلیون مسکن هنوز وزیر ندارد

به گزارش گروه اقتصاد کلان و انرژی اقتصاد 100، صدیف بدری ، در رابطه با شاخص های انتخاب وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی گفت: وزارت راه و شهرسازی در شرایط فعلی نیازمند حضور فردی توانمند، با تجربه، تصمیم گیر و اجرایی است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: برنامه ساخت 4 میلیون واحد مسکونی طی چهار سال با چالش جدی مواجه است. اگر رئیس جمهور برای تصدی وزارت‌خانه راه و شهرسازی فرد توانمندی را معرفی کند، مجلس نیز از انتخاب وی استقبال خواهد کرد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین  با تاکید بر اینکه وزارت راه نیازمند فردی با توانمندی‌های اجرایی در حوزه راه و مسکن است، اظهار کرد: به برخی وزارت خانه های دولت سیزدهم حتی استانداری‌ها این ایراد وارد است که مدیران از خارج از بدنه وزارتخانه ها انتخاب شدند و برخی انتصابات با رنگ و بوی رفاقت بوده که در عملکرد آن مجموعه‌ها نیز موثر بوده لذا وزیر جدید راه و شهرسازی باید به این مهم توجه داشته باشد و از نیروهای مختصص در داخل مجموعه‌ها استفاده کند.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: وزارت راه و شهرسازی، وزارتخانه‌ای وسیع با حوزه کاری بسیار گسترده است و همواره بحث‌هایی در خصوص تفکیک این مجموعه مطرح شده اما بنده متعتقدم اگر رئیس جمهور مدیری اجرایی و توانا انتخاب کند دیگر نیازی به تفکیک این وزارتخانه‌ها هم نخواهد بود.

انتهای پیام

منبع : خانه ملت

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما