قیمت آپارتمان از 40 متر تا 200 متر در غرب تهران چند است؟

اقتصاد ۱۰۰- مشاهده کاملترین قیمت های ملکی در شهرک غرب تهران و سعادت آباد به همراه جدول قیمتی خرید آپارتمان در این دو محله را می توانید در املاک مثلث مشاهده کنید.

قیمت آپارتمان از 40 متر تا 200 متر در غرب تهران چند است؟

در حال حاضر بازار قیمت مسکن به صورتی است که بسیاری از افراد علاقه دارند تا نه تنها برای سرمایه گذاری بلکه حتی زندگی اقدام به خرید آپارتمان در یک منطقه خوب با قیمت مناسب در تهران انجام دهند. از این رو است که ما در این بخش قصد داریم که به محله های منطقه 2 تهران بپردازیم تا آن ها را از نظر قیمت های ملکی به درستی بسنجیم، در ادامه اگر شما هم به دنبال خرید آپارتمان با متراژ های متفاوت در منطقه 2 تهران هستید می توانید جدول زیر را که املاک مثلث برای شما جمع آوری کرده است مشاهده کنید. 

قیمت خرید آپارتمان در سعادت آباد از 40 متر تا 200 متر 

بر اساس آمار های به دست آمده حالا که ثبات و قیمت مناسب برای بازار های ملکی به دست آمده است بهتر است نگاهی به قیمت خرید آپارتمان در سعادت آباد داشته باشید، از قیمت خرید آپارتمان 60 متری در سعادت آباد را می توانید در جدول زیر مشاهده کنید تا قیمت خرید آپارتمان 200 متری  در سعادت آباد به همراه قیمت های بروز:

خرید آپارتمان با متراژ های متفاوت در شهرک غرب

خرید آپارتمان با متراژ های متفاوت در شهرک غرب

اینکه بتوانید در شهرک غرب خانه بخرید چندان دور از انتظار نمی باشد؛ چرا که در شهرک غرب شما می توانید واحد هایی با متراژ های 45 متری به بالا را مشاهده کنید، برای نمونه برای خرید آپارتمان 60 متری در شهرک غرب شما باید در کمترین حالت قیمت بیشتر از 3.5 میلیارد تومان را پرداخت کنید. اگر نگاهی به جدول زیر داشته باشید می بینید که قیمت تمامی متراژ های واحد در شهرک غرب به صورت کامل آورده شده است.

مشاهده کاملترین قیمت های خرید آپارتمان در شهرک غرب تهران از متراژ 45 متر تا 200 متر

برای مشاهده دیگر قیمت ها در خصوص خرید آپارتمان در تهران می توانید با مشاوران املاک مثلث در  تماس باشید تا بهترین فایل ها در خصوص منطقه دو تهران را به شما پیشنهاد دهند تا علاوه خرید خانه با قیمت مناسب به راحتی یک واحد مناسب برای زندگی در این منطقه را به دست آورید.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما