قیمت خودرو امروز ۲۹ آبان ۱۴۰۲/ سوگلی سایپا ارزان شد + فیلم

اقتصاد ۱۰۰- قیمت خودرو امروز، دوشنبه، 29 آبان 1402، همانند دو روز گذشته، تغییر چندانی ندارد. اغلب محصولات داخلی و مونتاژی در ثبات کامل به سر می‌برند و در بعضی از مدل‌ها افت و خیز اندکی مشاهده می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۲۹ آبان ۱۴۰۲/  سوگلی  سایپا  ارزان شد + فیلم



  قیمت خودرو امروز ، دوشنبه، 29 آبان 1402، تغییرات بسیار محدودی دارد و شرایط بیشتر خودروهای داخلی و مونتاژی، نسبت به روز گذشته با ثبات گزارش می‌شود. 

نرخ دلار طی روزهای گذشته به زیر کانال 51 هزار تومان بازگشته که همین امر، دلیلی بر ثبات و رکود در بازار خودروست. معاملات بازار به حدی کاهش یافته که طی چند هفته گذشته، اغلب خودروها تغییر قیمتی نداشته‌اند.

قیمت خودروهای داخلی

بازار خودروهای داخلی از آغاز معاملات امروز، تغییرات چندانی ندارد؛ اما برخی از محصولات افت و خیز قیمتی ناچیزی را تجربه کرده‌اند.

پراید 131 با مدل 1399 یکی از ارزان‌ترین خودروهای قابل خریداری در بازار است که پس از هفته‌ها ثبات قیمتی، سرانجام پنج میلیون تومان ارزان شد و به نرخ 310 میلیون تومان رسید.

 پراید 111 یکی دیگر محصولات ارزان‌قیمت سایپا به شمار می‌رود که همانند 131، حدود پنج میلیون تومان افت قیمتی داشته و با قیمت 325 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پژو 207i دنده دستی یکی دیگر از هاچ‌بک‌های محبوب بازار محسوب می‌شود که با افزایش دو میلیونی، به نرخ 614 میلیون تومان معامله می‌شود.

دنا پلاس 6 دنده توربوشارژ یکی از پرشتاب‌ترین خودروهای داخلی است که نسبت به روز گذشته چهار میلیون تومان ارزان شد و به 735 میلیون تومان رسید.

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی، میزان تغییرات قیمتی به مراتب کمتر گزارش می‌شود.

ام‌وی‌ام X22 دنده‌ای اسپرت لاکچری ارزان‌ترین کراس‌اوور مونتاژی در بازار محسوب می‌شود که با افت پنج میلیون تومانی به نرخ 715 میلیون تومانی روز گذشته درحال معامله است.

جک J4 آپشنال یکی دیگر از خودروهای اقتصادی و مونتاژی بوده که توسط کرمان موتور تولید می‌شود. این خودرو با قیمت 735 میلیون تومانی هفته گذشته خرید و فروش می‌شود.

فیدلیتی پرایم 7 نفره با مدل 1401 از کراس‌اوورهای مونتاژی بهمن موتور بوده که برخلاف روزهای گذشته 10 میلیون تومان گران شده و با وارد کانال یک میلیارد و 500 میلیون تومان شد.

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما