قیمت‌های پیشنهادی اعلام شد/ نان در تهران چقدر گران می شود؟

اقتصاد ۱۰۰ - دولت به اتحادیه نانوایان اعلام کرده تا آخر ماه قیمت های جدید نان در تهران را اعلام می کند.

قیمت‌های پیشنهادی اعلام شد/ نان در تهران چقدر گران می شود؟

محمدرضا نظرنژاد، رئیس اتحادیه نانوایان سنگکی در خصوص قیمت های جدید نان گفت: قیمت درخواستی اتحادیه برای نان سنگک ساده 5 هزار تومان است. البته قیمتی که در ابتدا محاسبه کرده بودیم با احتساب پوشش همه هزینه ها و پیش بینی سودی معقول برای نانوایان 8500 تومان بود اما پس از جلسات متعدد با دولت نهایتا روی نرخ 5 هزار تومان به توافق رسیدیم.

او با بیان اینکه در حال حاضر قیمت سنگک ساده 3 هزار تومان و وزن هر چانه 440 گرم است افزود: قیمت 5 هزار تومان هم سودی برای نانوایان ندارد و نانوایان قطعا رضایتی از این نرخ نخواهند داشت اما برای همکاری با دولت پذیرفتیم که قیمت را بیش از 5 هزار تومان بالا نبریم.

نظرنژاد در پاسخ به این پرسش که چرا برخی نانوایی ها با پاشیدن مقدار بسیار اندکی کنجد روی نان، 10 هزار تومان از مشتری می گیرند گفت: نان 10 هزار تومانی اولا باید وزن چانه اش نیم کیلو باشد دوما باید دو روی نان پرکنجد شود. در غیر این صورت نانوا تخلف کرده است و باید جریمه شود.

رئیس اتحادیه نانوایان سنگکی درباره دلیل تاخیر ابلاغ قیمت در تهران نیز گفت: برای تایید قیمت ها لازم است نظر مساعد استانداری و سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان نیز گرفته شود سپس به اتحادیه ها اعلام شود.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی شما از قیمت خودرو در هفته های پیش‌رو چیست؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما