کامل ترین دسته بندی کسب و کارهای کشور در «ویترین اقتصاد 100»

اقتصاد 100- بزرگترین و کامل ترین دسته بندی کسب و کارها، شرکت ها و تشکل های اقتصادی کشور تحت عنوان سرویس «ویترین» در پایگاه خبری اقتصاد 100 راه اندازی شد.

کامل ترین دسته بندی کسب و کارهای کشور در «ویترین اقتصاد 100»

پایگاه خبری اقتصاد 100 به عنوان رسانه اقتصاد خانوار ایرانی که یکی از مهمترین اهداف خود را ایجاد ارتباط دوسویه میان کسب و کارها و اقشار مختلف جامعه قرار داده است، در اقدامی بی سابقه در رسانه ها، متنوع ترین دایرکتوری شرکت ها، کسب و کارها و تشکل های کشور را در سرویس «ویترین» در اختیار فعالان اقتصادی کشورمان قرار داده است.

این پایگاه خبری از همان ابتدای ظهور در عرصه رسانه های دیجیتال کشور، توانسته جایگاه ویژه ای به لحاظ تنوع و تکثر مخاطبین به خود اختصاص دهد. تفاوت اصلی این رسانه، پرداختن به موضوعات متفاوت و جذاب اقتصاد از منظر خانوار است که مورد اقبال گسترده مردم قرار گرفته است. جذب چند ده میلیون بازدید کننده اخبار در ماه کار بزرگی بود که اقتصاد 100 با در اختیار گرفتن تجربیات اهالی حرفه ای مطبوعات کشور، ظرف مدت کوتاهی  به آن دست یافت.

ویترین اقتصاد 100؛ جایگاه اختصاصی کسب و کارها

از دیگر وجوه تمایز پایگاه خبری اقتصاد 100 می توان به ایجاد جایگاهی ویژه برای اطلاع رسانی نوین و دسته بندی شده کسب و کارهای کشور نام برد.

ویترین اقتصاد 100 با دارا بودن دسته بندی کامل و متنوعی از صنایع، مشاغل ، خدمات و اصناف و تشکل های گوناگون، فصل نوینی از اطلاع رسانی حرفه ای برای کسب و کارها، به ویژه روابط عمومی ها را رقم زده است.

در ویترین اقتصاد 100 به تمام کسب و کارها، اعم از خرد و کلان، صفحه ای اختصاصی با نشانی انحصاری ارائه می شود تا با علامت(لوگو) اختصاصی خود بتوانند علاوه بر انتشار اخبار و محتواهای دلخواه در آن به معرفی کسب و کار، محصولات، خدمات، مدیران و.. خود به خیل عظیم مخاطبان میلیونی اقتصاد 100 و مخاطبین اختصاصی شان بپردازند.

کلید صفحه اختصاصی در دست شماست!

ویژگی دیگر صفحه اختصاصی ویترین اقتصاد 100 ، «کاربر محور» بودن آن است؛ بدین معنی که روابط عمومی یا مدیر کسب و کار با دسترسی داشتن به پنل اخبار و بدون دخالت رسانه، به انتشار محتوای دلخواه در صفحه اختصاصی اقدام کنند. درعین حال، تیم رسانه ای اقتصاد 100 با در اختیار داشتن ابزارهای حرفه ای و در نقش پشتیبان رسانه ای، به دیده شدن هرچه بیشتر اخبار و محتوای کسب و کارهای  عضو سرویس ویترین  کمک می کنند.

در ویترین اقتصاد 100، میلیونی دیده می شوید

عضویت در ویترین اقتصاد 100 به عنوان رسانه ای با قریب 40 میلیون بازدیدکننده ماهانه، به کسب و کارها کمک می کند تا علاوه بر اطلاع رسانی حرفه ای در یک بستر اختصاصی، بتوانند با حضور در جمع بنگاه های برتر اقتصادی، جایگاه متمایزی بین رقبای تجاری خود کسب کنند و با استفاده از مزیت دیده شدن بیشتر، کسب و کار خود را ارتقا دهند.

امکانات متنوع رسانه ای و تبلیغاتی با کمترین هزینه

شرکت ها و بنگاه های حاضر در ویترین اقتصاد 100، با انتخاب یکی از بسته های پیشنهادی رسانه می توانند به میزان دلخواه از خدمات رسانه ای اقتصاد 100 بهره ببرند و افزون بر اطلاع رسانی در وب سایت خبری، اخبار و محتواهای خود را در رسانه های اجتماعی دیگر این پایگاه خبری به سمع و نظر خیل کثیر مخاطبان برسانند.

جای شما در بین کسب و کارهای برتر خالی است!

هم اینک و ظرف مدت کوتاهی از آغاز به کار ویترین اقتصاد 100 ، قریب 300 شرکت و کسب و کار به جمع اعضای ویترین پیوسته اند. شما هم می توانید جایگاه خود را در بین کسب و کارهای برتر پیدا کنید. به این منظور کافیست از  این مسیرها با ما در ارتباط باشید تا در کوتاهترین زمان کلید صفحه اختصاصی تان را دریافت نمایید.

تلفن: 02186781101

موبایل: 09123037242

ایمیل: Moazami_Vitrin@eghtesad100.ir

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما