شرط عجیب بانکها برای پرداخت وام مشاغل خانگی / اصلا قصد پرداخت دارند؟!

اقتصاد 100 - یکی از شاغلین خانگی با عجیب دانستن شروط بانکها برای رداخت وام می گوید: من یک زن خانه دارم و کار خانگی می‌کنم، بنابراین قطعا گردش حسابم آنقدر نیست که بتوانم وام بگیرم.

شرط عجیب بانکها برای پرداخت وام مشاغل خانگی / اصلا قصد پرداخت دارند؟!

مریم شاولی بیک که در زمینه دوخت عروسک‌های نمدی در ورامین فعالیت می‌کنید در اینباره گفت: مشاغل خانگی سختی‌های خاص خود را دارد من برای توسعه کارم به دنبال حمایت ها و تسهیلات رفته ام اما به نتیجه نرسید. خبر ارائه تسهیلات هفت بانک عامل به مشاغل خانگی هم به نظرم فقط در حد یک خبر است.

شاولی بیک گفت: من یک زن خانه دارم و کار خانگی می‌کنم، بنابراین قطعا گردش حسابم آنقدر نیست که بتوانم وام بگیرم. توقع داشتند در طول ماه گردش حسابم ۵۰ میلیون تومان باشد تا بتوانند به من وام بدهند. یک زن خانه دار چنین شرایط و امکاناتی ندارد و اگر گردش حسابی داشتم کار خانگی نمی‌کردم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به گذشت چندین سال از فعالیت مشاغل خانگی از نظر شما این حرفه چقدر رشد داشته است؟ گفت: مشاغل خانگی خیلی موفقند ولی کسانی که اصطلاحا می خواهند کمک ‌کنند، ناموفق بودند. در چند سالی که کرونا آمد و مردم خانه‌نشین شدند مشاغل خانگی پیشرفت زیادی داشت. من دو سه سال قبل از کرونا کارم را شروع کرده بودم اما وقتی کار اینترنتی بیشتر شد و رونق گرفت کسب و کار من هم رونق خیلی بهتری پیدا کرد.

متن کامل را اینجا بخوانید

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : رشد قیمت طلا در بازارهای جهانی و داخلی سکه را در نوسان نگه داشته و چشم‌ها را به تحولات بازار…

اخبار سلامت

سینما در سینما