حسین نوروزیان؛ عضو هیات امناء مجمع نخبگان ایران:

مضررات بی‌ثباتی مدیریتی در بخش صنعت بیشتر از منافع تغییرات است

اقتصاد 100 - عضو هیات امناء مجمع نخبگان ایران گفت: در چند سال گذشته تغییرات مکرر مدیریتی یکی از مشکلات و چالش‌های جدی وزارت صمت بوده است.

مضررات بی‌ثباتی مدیریتی در بخش صنعت بیشتر از منافع تغییرات است

به گزارش گروه کسب و کار اقتصاد 100 ، «سید محمد موسوی» در مجمع نخبگان ایران با اشاره به دستاوردهای وزارت صمت در یکسال گذشته گفت: یکی از الزامات موفقیت در اجرایی کردن برنامه‌ها در میان‌مدت و بلندمدت، ثبات مدیریتی است.

موسوی گفت: بی‌ثباتی مدیریتی در چند سال گذشته لطمه‌ای جدی، علی‌الخصوص به بخش تولید وارد کرده، لذا از نگاه منافع ملی و توسعه‌ای، ثبات مدیریت در این شرایط، بسیار حائزاهمیت است.

عضو هیات امناء مجمع نخبگان ایران افزود: اگرچه انتظارات ما با توجه به توانایی‌ها و سوابق وی به عنوان فردی آشنا به بخش صنعت، فراتر بود؛ امیدوارم با تغییر اولویت برخی اقدامات اصلاحی و نیز استفاده مضاعف از ظرفیت‌های نخبگان در انتصابات، روند بهبود در وزارت صنعت شتاب بیشتری بگیرد.

وی افزود: استفاده از نیروهای جوان نخبه یکی از مطالبات جامعه علمی و نخبگانی از ایشان است که همواره مورد تأکید ما بوده و باید محقق شود.

مدیرکل سابق مرکز پژوهش‌های مجلس یکی از نقاط قوت وزیر صمت را استفاده از نظرات بخش خصوصی و تشکل‌ها در امور برنامه‌ریزی این وزارت دانست و گفت: اعتماد به بخش خصوصی و نظرخواهی از آنان در برنامه‌های راهبردی وزارت صمت مصداقی از تحقق گفتمان مردمی‌سازی دولت بوده و تداوم این مسیر مورد تاکید است.

موسوی گفت: امید است، نمایندگان محترم مجلس، با توجه به شرایط خاص کشور، و نیز توفیقات ایشان و درنظر گرفتن موانع و کاستی‌هایی که ایشان با آن مواجه بوده، فرصت بیشتری به «فاطمی امین» بدهند تا بتواند برنامه‌ها و موضوعاتی که از ابتدای دولت شروع کرده را ادامه دهند.

 

منبع : ایرنا

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره اینکه طلا و سکه در هفته آینده چه قیمت‌هایی را تجربه…

اخبار سلامت

سینما در سینما