سیب و پرتقال تنظیم بازاری در تهران کم آمده است؟

اقتصاد 100 - رئیس جهاد کشاورزی استان تهران گفت: توزیع سیب و پرتقال تنظیم بازار بدون محدودیت با قیمت مصوب تا پایان فروردین انجام می‌شود و محدودیتی در این خصوص نداریم.

سیب و پرتقال تنظیم بازاری در تهران کم آمده است؟

آقای جبرئیل برادری گفت: از ایام پایانی سال گذشته اقداماتی از سوی جهاد کشاورزی برای کنترل قیمت محصولات کشاورزی انجام شده است.

به گفته او، در حوزه گوشت قرمز، کشتار داخلی دام سنگین با قیمت مصوب عرضه می شود به طوریکه هر کیلو لاشه با نرخ ۱۸۵ هزار تومان در اختیار سازمان میادین و فروشگاه های زنجیره ای قرار می گیرد.

برادری ادامه داد:  با توجه به فراوانی گوشت های تنظیم بازار، توزیع تا پایان ماه رمضان ادامه دارد. همچنین واردات گوشت گوسفندی به طور مستمر از کشورهای مختلف در حال انجام است‌.

رئیس جهاد کشاورزی تهران با بیان اینکه در حوزه مرغ کنترل به اندازه کافی وجود دارد، گفت: با تشدید در حوزه نظارت ها، مسئولان وزارت جهاد و اتاق اصناف گشت های مشترکی  برگزار کردند تا از افزایش بی رویه قیمت ها جلوگیری شود‌.

او گفت: در حوزه تنظیم بازار میوه، ۶ هزار تن سیب و پرتقال بدون محدودیت با قیمت مصوب  تا اواخر فروردین در حال عرضه است که با این وجود جای هیچ گونه نگرانی نیست‌.

برادری قیمت مصوب هرکیلو سیب قرمز را ۲۰ هزار تومان، سیب زرد ۲۲ هزار تومان و پرتقال ۱۵ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام کرد.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : مدیرکل استاندارد استان تهران از ادامه برخوردهای قانونی با فروشندگان مصنوعات طلا با عیار پایین…

اخبار سلامت

سینما در سینما