خودرو سدان وارداتی ایران خودرو وارد بازار می شود +جزئیات

مدیرعامل ایران خودرو به صورت رسمی اعلام کرده است که برنامه واردات ۴۵۰۰ دستگاه سدان کلاس D از دانگ فنگ را دارد. پیگیری های خبرنگار اسب بخار نشان می دهد که ایران خودرو می خواهد تا نسخه های بنزینی و هیبریدی آئولوس یی شوئن مکس (Yixuan Max) یا همان شوئن مکس (Xuan Max) را به صورت وارداتی به بازار عرضه کند.

خودرو سدان وارداتی ایران خودرو وارد بازار می شود +جزئیات

به گزارش اقتصاد100 به نقل از اسب بخار، یی شوئن مکس با نشان آئولوس گروه دانگ فنگ به بازارهای هدف معرفی شده است و قرار است تا جایگاه یک سدان لوکس چینی به صورت وارداتی توسط ایران خودرو به ایران بیاید. البته ایران خودرو همزمان برنامه مونتاژ سدان کلاس C آئولوس، یعنی یی شوئن را دنبال می کند.

دانگ فنگ یی شوئن مکس در نسخه بنزینی به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژر TGDi مجهز است که ۱۹۰ تا ۱۹۷ اسب بخار را با گشتاور ۲۸۵ تا ۳۰۰ نیوتن متر تولید می کند و جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک دوکلاچه تَر (WDCT) توان را به چرخ های جلوی این خودرو می رساند. ایران خودرو در فاز اول برنامه واردات ۴۰۰۰ دستگاه از این مدل را دارد.

AutomobileFarsi-DongFeng-Aeolus-Yixuan-Max-8

در نسخه هیبریدی آئولوس یی شوئن مکس یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژر ۱۶۳ اسب بخار و ۲۳۰ نیوتن متر به همراه یک پیشرانه الکتریکی ۱۷۴ اسب بخار و ۳۰۰ نیوتن متر توان را به وسیله یک جعبه دنده E-CVT به چرخ های جلو منتقل می کند. ایران خودرو در فاز اول برنامه واردات ۵۰۰ دستگاه از این مدل را دارد.

AutomobileFarsi-DongFeng-Aeolus-Yixuan-Max-19

در نسخه فول آپشن یی شوئن مکس بنزینی و هیبریدی امکاناتی مانند شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، جلو آمپر دیجیتال، کروز کنترل هوشمند، رانندگی خودکار بین خطوط، دنده پشت فرمان، درِ صندوق عقب برقی، سقف پانوراما، ترمز اضطراری، رادار خطی، رادار نقطه کور، ماساژور صندلی راننده، سردکن و گرمکن صندلی های جلو، تهویه اتوماتیک و… وجود دارد.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : مدیرکل استاندارد استان تهران از ادامه برخوردهای قانونی با فروشندگان مصنوعات طلا با عیار پایین…

اخبار سلامت

سینما در سینما