آمار عجیب تعداد ثبت نام در فروش فوق العاده فروش ایران خودرو!

در طرح فروش فوق‌العاده چهار محصول ایران خودرو از طریق قرعه‌کشی از آغاز ثبت‌نام تاکنون بیش از 9 میلیون و 250 هزار نفر ثبت‌نام کرده اند که به این ترتیب رکورد ثبت تقاضا برای خرید خودرو از طریق قرعه‌کشی شکسته شد.

آمار عجیب تعداد ثبت نام در فروش فوق العاده فروش ایران خودرو!

به گزارش اقتصاد 100، برنامه فروش فوق‌العاده چهار محصول ایران خودرو از طریق قرعه‌کشی از روز یکشنبه هفته گذشته مورخ 18 دی‌ آغاز شد و تا ساعت 24 امروز یکشنبه 25 دی ماه ادامه دارد. 

براساس اطلاعات واصله از این شرکت خودروساز،  از ابتدای آغاز ثبت‌نام تاکنون بیش از 9 میلیون و 250 هزار متقاضی برای خرید خودرو ثبت نام کرده‌اند و این در حالی است که تعداد عرضه خودروها محدود است.

براساس اطلاعات غیررسمی این شرکت خودروساز در این دوره بیش از 20 هزار دستگاه محصول برای عرضه ارائه خواهد کرد. 

با توجه به تقاضای بسیار بالا برای ثبت نام،‌ سایت ثبت‌نام ایران خودرو در روزهایی ابتدایی با اختلال مواجه شد و به همین دلیل زمان ثبت‌نام طی دو مرحله تمدید شد. 

برمبنای این گزارش، گروه صنعتی ایران خودرو هم‌زمان با عرضه خودرو در بورس کالا، محصولات را از طریق قرعه کشی به سه گروه متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و طرح جایگزینی خودروهای فرسوده واگذار می کند. 

 در طرح فروش فوق‌العاده، چهار محصول سورن پلاس دوگانه سوز، پارس سال سفارشی ELX، پارس سال سفارشی با موتور XU۷P و راناپلاس عرضه شده است. 

در طرح فروش آبان‌ ایران خودرو بالغ بر 6 میلیون و 500 هزار نفر شرکت کردند و این در شرایطی بود که این شرکت خودروساز فقط 39 هزار دستگاه محصول برای عرضه ارائه کرد. 

با توجه به اختلاف قیمت خودرو از کارخانه تا بازار در هر دوره عرضه خودرو توسط خودروساز،  تعداد زیادی متقاضی خرید ثبت‌نام می‌کنند که به گفته کارشناسان  و دست‌اندرکاران این حوزه تعداد زیادی  از این تقاضا‌ها، تقاضای واقعی نیست و هدف خریدار از خرید خودرو، خرید آن به قیمت کارخانه و فروش در بازار آزاد با قیمت بالا است برای کسب سود است. 

 ایران جیب

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

اگر پول داشته باشید سرمایه گذاری در کدامیک را ترجیح می دهید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما