قیمت خودرو امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳/ بازار خودرو به کما رفت!

اقتصاد ۱۰۰- قیمت خودرو، امروز، دوشنبه 10 اردیبهشت 1403، روند نزولی گرفته است و افت قیمت در انواع محصولات داخلی و مونتاژی به چشم می‌خورد.

قیمت خودرو امروز دوشنبه ۱۰  اردیبهشت ۱۴۰۳/ بازار خودرو به کما رفت!

قیمت خودرو در بازار داخلی و مونتاژی‌ها که تا قبل از این در ثبات بود، اکنون در اغلب موارد کاهشی گزارش می‌شود. اما در این میان قیمت چند محصول از بهمن موتور با روند صعودی و افزایش قیمت در کانال‌های معاملاتی، خرید و فروش می‌شود.

از هفته گذشته با نزولی شدن قیمت ارز در بازار آزاد که مهم‌ترین محرک بازار خودرو محسوب می‌شود باعث شکسته شدن قیمت خودرو شد.

قیمت خودرو در بازار داخلی

خبری خوش برای هواداران محصولات ایران‌خودرو و سایپا: قیمت خودروهای داخلی کاهشی شد. دنا پلاس توربو 6سرعته که هواداران زیادی به خود جلب کرده با 19 میلیون تومان افت قیمت در بازار آزاد خرید و فروش می‌شود.

پژو پارس tu5 که در صدر پرفروش‌ترین خودروهاست، سیر نزولی چشمگیری در پیش گرفته و با 28 میلیون تومان کاهش قیمت، در کانال 840 میلیون تومانی معامله می‌شود.

ساینا s دوگانه‌سوز نیز از دیگر محصولات سایپا به شمار می‌رود که با سه میلیون تومان افت قیمت، 455 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

خودرو داخلی1 (1)

قیمت خودروهای مونتاژی

بررسی شرایط بازار خودروهای مونتاژی طی روز جاری نشان می‌دهد قیمت سه محصول از بهمن‌موتور افزایش یافته است. 

وانت کارا تک‌کابین، دوکابین و وانت کاپرا نیز به‌ترتیب دو میلیون، سه میلیون و 10 میلیون تومان رشد کردند. 

کارا تک‌کابین با نرخ 662 میلیون تومان، دوکابین 878 میلیون تومان و کاپرا یک میلیارد و 290 میلیون تومان در کانال‌های معاملاتی خرید و فروش می‌شود.

هونگچی H5، محصول مونتاژی بهمن‌موتور که با سقوط 40 میلون تومانی رکورددار افت قیمت در میان خودروهای مونتاژی محسوب می‌شود پنج میلیارد و 80 میلیون تومان در بازار آزاد قیمت‌گذاری شده است.

لاماری ایما، خودرو پرقدرت مونتاژی، هم با قیمت دو میلیارد و 80 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در جدول زیر قیمت 10 محصول مونتاژی آورده شده است. 

خودرو خارجی2 (1)

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما