زبان از مغز گران‌تر است / یک عدد مغز گوسفندی 250 هزار تومان!

افزایش شدید قیمت گوشت گوسفندی در روزهای اخیر بهای آلایش گوسفندی را با افزایش شگرفی در بازار روبرو کرد .

زبان از مغز گران‌تر است / یک عدد مغز گوسفندی 250 هزار تومان!

به گزارش اقتصاد 100، هر چند در گذشته قیمت پاچه گوسفندی و حتی مغز و دل به صورت کیلویی محاسبه می‌شد اکم این روزها بهای هر عدد دل و قلوه و مغز و ... به صورت دانه‌ای در فروشگاه‌های پروتئینی محاسبه می‌شود .

 بر اساس آخرین اطلاعی کسب شده توسط خبرنگار اقتصاد 100، قیمت یک عدد مغز گوسفندی در بازار 229 تا 250 هزار تومان است. در این راستا قیمت مغز گوسفندی فارغ از وزن محاسبه می‌شود.

بر اساس این گزارش قیمت هر عدد پاچه گوسفند نیز بین 89 تا 99 هزار تومان است. یک عدد زبان گوسفند نیز قیمتی بین 340 تا 350 هزار تومان در بازار دارد .

 قیمت یک عدد دل گوسفندی نیز بین 250 تا 260 هزار تومان اعلام شده است. قیمت یک عدد قلوه گوسفندی با بر کوچکی و بزرگی از سوی فروشندگان بین 269 تا 290 هزار تومان اعلام شد.

 هر چند قبلا قیمت جگر به صورت دستی محاسبه می‌شد اما در حال حاضر قیمت یک کیلو جگر سیاه حداقل یک میلیون و 50 هزار تومان اعلام شده است. بهای یک عدد جگر سفید نیز بین صد تا 150 هزار تومان است. قیمت یک عدد سیرابی گوسفندی تیز حداقل 290 تا سیصد هزار تومان است. 

وبگردی

ارسال نظر

 
  • حمید کلباسی ارسالی در

    با دوستم رفته بودیم کله پاچه بخوریم . دوستم گفت زبون داری؟ کله پز گفت نه! دوستم گفتم مغز داری؟
    کله پز گفت نداریم! دوستم گفت چشم داری؟ کله پز گفت داریم! دوستم گفت دوتا آبگوشت بده با 2 تا چشم! اما بعد از اینکه مدتی نشستیم و خبری از آبگوشت نشد ؛ دوستم با عصبانیت به کله پز گفت مغز که نداری ، زبون که نداری ؛ چشماتو بده بخوریم ، بریم!

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما