نگاهی به افزایش بی‌رویه اجاره‌بها در اصفهان / هزینه یک شب اقامت چند است؟

اقتصاد ۱۰۰- بررسی پلتفرم‌های اجاره روزانه در این شهر نشان می‌دهد که برای اجاره یک شب اقامت سوییت در اصفهان دست‌کم باید حدود 900 هزار تا یک میلیون تومان در نظر داشت.

نگاهی به افزایش بی‌رویه اجاره‌بها در اصفهان / هزینه یک شب اقامت چند است؟

اصفهان همواره یکی از مقاصد محبوب برای گردشگران داخلی و خارجی است و در ایام نوروز نیز اقامت در سوئیت‌ها و اقامتگاه‌های بومی در اصفهان، برای مسافران نوروزی فرصتی فراهم می‌کند تا از اصفهان، معروف به نصف جهان دیدن کنند.

بررسی پلتفرم‌های اجاره روزانه در این شهر نشان می‌دهد که برای اجاره یک شب اقامت سوییت در اصفهان دست‌کم باید حدود 900 هزار تا یک میلیون تومان در نظر داشت؛ همچنین برای برای اجاره یک شب اقامت بوم‌گردی، به حداقل 450 هزار تومان برای هر نفر نیاز است.

آنطور که مشاهدات ما نشان می‌دهد، به نظر می‌رسد هزینه اقامت در سوییت در کیش گرانتر از اقامت درجزیره قشم است.

مشاهدات نشان می‌دهد در ایام نوروز و تعطیلات در اصفهان نیز مانند سایر نقاط توریستی ایران، میزبانان اجاره آپارتمان خود را نسبت به روزهای عادی افزایش داده‌اند.

برای مثال، هزینه یک شب اقامت در سوئیت یک خوابه و 37 متری در ایام عادی 600 هزار تومان است که در ایام تعطیلات نوروز به 4 میلیون تومان افزایش یافته است.

در کنار سایر اقامتگاه‌ها، تعداد اقامت‌گاه‌های بوم‌گردی نیز در حال افزایش و به دلیل هزینه کمتر و معماری محلی، خاص و قدیمی آن مورد استقبال بسیاری از مسافران قرار می‌گیرد.

برای مثال، هزینه اقامت روزانه در یک اتاق بوم گردی 10 متری و یک نفره در نوروز، 880 هزار تومان نیاز است که نسبت به ایام عادی 100 هزار تومان افزایش یافته است.

bEXUdJzKl8Fd

منبع: اکو ایران

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما