زمان واریز عیدی بازنشستگان اعلام شد

با اعلام سازمان تامین اجتماعی و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، عیدی بازنشستگان و مستمری‌‌بگیران روستایی واریز خواهد شد.

زمان واریز عیدی بازنشستگان اعلام شد
به گزارش اقتصاد100، با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی سال، مجموعه‌های از جمله سازمان تامین اجتماعی و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر تهمیدات خود را برای پرداخت عیدی به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی و بازنشستگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستائیان اعلام کردند.

در همین ارتباط  میرهاشم موسوی؛ مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی درباره میزان عیدی به بازنشستگان این سازمان گفت: به ازای هر نفر 2 میلیون و 500 هزار تومان و به ازای همسر 700 هزار تومان و به ازای هر فرزند تحت تکفل300 هزار تومان پرداخت می‌شود.

پرداخت عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی پس از واریز حقوق بهمن‌

وی درباره زمان پرداخت عیدی به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی و تامین اعتبار صورت گرفته؛ عیدی دهم اسفندماه پرداخت می‌شود.

به گزارش تسنیم، بیت‌الله برقراری؛ مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، از پرداخت عیدی یک میلیون تومانی به بازنشستگان این صندوق خبر داد و گفت: عیدی این گروه در اسفندماه پرداخت می‌شود.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر تصریح کرد: 192 هزار نفر از صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر مستمری بازنشستگی دریافت می‌کنند که همین تعداد نیز در آستانه سال جدید عیدی دریافت می‌کنند.

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما