شرکت کابل سازی تک

شرکت کابل سازی تک

«ما تولیدکننده سیم و کابل هستیم»

شرکت کابل سازی تک در سال 1345 با نام شرکت کابل سازی ایکو IKO و با مشارکت شرکت ایکو سوئد بنیان نهاده شد و از سال 1346 با بهره برداری از کارخانه، ساخت کابل‌های P.V.C را آغاز کرد. این شرکت در شمار نخستین تولیدکنندگان کابل های فشار ضعیف تا یک کیلو ولتی بر شمرده می شود.

مدیریت گروه کارخانجات کابل سازی تک زیربنای تمامی مراحل از جمله برنامه ریزی، بازاریابی و عرضه مناسب تولیدات خود را با استفاده از ماشین آلات پیشرفته و آموزش پرسنل به صورت یک سیستم مدرن پایه ریزی نموده و موفق به دریافت گواهینامه های استاندارد مدیریت ISO-9001-2000 و QUALITY CERTIFICATE از COPELAND EUROPE و Danfoss در تولید سیم و کابل گردیده است.

آنچه که باعث افتخار ماست

شرکت کارخانجات کابل سازی تک در حال حاضر توانمندی تولید کابل های برق، ابزار دقیق و مخابرات را دارد و در آینده نزدیک کابل های سرب دار و کابل های فشار متوسط را نیز تولید خواهد نمود. 

خدماتی که ما را متمایز می‌کند
واحد کنترل کیفیت شرکت کابل سازی تک با بهره گیری از امکانات به روز برای ارائه بالاترین کیفیت و بدست آوردن رضایت مشتری می کوشد. زنجیره تامین سریع، قابل اعتماد و ایمن ما برای شما مشتریان گرامی تضمین شده است.
تنوع محصولات با کیفیت تضمین شده
کارخانجات کابل سازی تک با بهره گیری از فناوری روز دنیا محصولات گوناگونی را با کیفیت استاندارد در اختیار صنایع مختلف قرار می‌دهد.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما