بورس امروز چگونه بود ؟

اقتصاد ۱۰۰- بازار سهام در نخستین روز هفته که در میان دو تعطیلی قرار گرفته است، سبزپوش شد. حجم و ارزش معاملات خرد نیز نسبتا مطلوب بود و اغلب صنایع بزرگ بازار، روند معاملاتی خوبی را تجربه کردند.

بورس امروز چگونه بود ؟

 شاخص کل بورس تهران امروز 13 هزار و 720 واحد بالا رفت و با رشد 0.64 درصدی در ارتفاع دو میلیون و 171 هزار و 808 واحد قرار گرفت. امروز همچنین شاخص هم‌وزن توانست با رشد چهار هزار و 53 واحدی، معادل 0.54 درصد بالا رود و در سطح 756 هزار و 161 واحدی قرار گیرد.

شاخص کل فرابورس هم امروز 137 واحد بالا رفت و با رشد 0.52 درصدی به ارتفاع 26 هزار و 393 واحد قرار گرفت.

نمادهای موثر

امروز نمادهای فولاد، رمپنا، اخابر، فارس، حکشتی، کاوه و ومعادن، بیشترین تاثیر مثبت را در شاخص کل بورس داشتند. در همین حال، ذوب، ثشاهد، اخابر، کترام، فولاد، شستا و حکشتی، پرتراکنش‌ترین نمادهای بورسی در معاملات روز جاری بودند.

در آن سوی بازار هم نمادهای زاگرس، وسپهر، انتخاب، وگردش، سامان و شپاس بیشترین تاثیر مثبت و بپاس بیشترین تاثیر منفی را در شاخص کل فرابورس داشتند. در همین حال، کرمان، کرومیت، فصبا، گدنا، حآفرین، ثرود و کمرجان، پرتراکنش‌ترین نمادهای فرابورسی بودند.

حجم و ارزش معاملات خرد

امروز حجم معاملات خرد سهام، حق تقدم و صندوق‌های سهامی به هشت میلیارد و 100 میلیون برگه سهم تا لحظه تنظیم این گزارش رسید. ارزش معاملات خرد سهام نیز تا این ساعت پنج هزار و 589 میلیارد تومان بوده است.

در همین حال، تا کنون 407 میلیارد تومان از صندوق‌های درآمد ثابت خارج شده است در حالی که 310 میلیارد تومان پول حقیقی، وارد سهام شد.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه بازار سرمایه بخوانید.

 
 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما