اختلال گسترده خدمات دهی بانک ملی / کسی پاسخگوی مردم و مشکلات بوجود آمده نیست

اقتصاد ۱۰۰- گزارشات مختلف از اختلال گسترده در خدمات دهی بانک ملی ایران به متشریان و عدم کارکرد عابربانک های و دستگاه های پوز متعلق به این بانک خبر می دهد.

اختلال گسترده خدمات دهی بانک ملی / کسی پاسخگوی مردم و مشکلات بوجود آمده نیست

گزارشات مختلف از اختلال گسترده در خدمات دهی بانک ملی ایران به متشریان و عدم کارکرد عابربانک های و دستگاه های پوز متعلق به این بانک خبر می دهد.

به گزارش برنا، تعداد زیادی از هموطنان عزیز ضمن گلایه از اختلال گسترده خدمات دهی بانک ملی ایران به متشریان اعلام کردند که امروز بارها به مراکز خریدار و فروشگاهی مراجعه کرده اند اما هنگام تسویه خرید با پیغام خدمات پوزها به دارندگان عابربانک ملی ایران مواجه شده اند. همچنین تعداد زیادی از عابربانک های بانک ملی ایران هم خدمات دهی ندارند.

این افراد اعلام کردند که در ساعات های مختلف با پیغام عدم خدمات دهی پوزها به عابربانک ملی ایران مواجه شده اند. این افراد از نقاط مختلف کشور از عدم خدمات دهی بانک ملی ایران انتقاد کردند.

با مراجعه با سایت بانک ملی ایران با پیغام ارور و خطا مواجه می شویم. ضمن اینکه سامانه بام بانک ملی ایران هم کار نکرده و پیغام ارور می دهد.

از ساعاتی پیش این اختلال گسترده گزارش شده و تا کنون مقامی از این بانک پاسخگوی اختلال گسترده در خدمات دهی بانک ملی ایران نبوده است.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره اینکه طلا و سکه در هفته آینده چه قیمت‌هایی را تجربه…

اخبار سلامت

سینما در سینما