پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین؛ شرط صعودی شدن بازار ارز دیجیتال

اقتصاد ۱۰۰- صعودی شدن قیمت‌ها در بازار ارز دیجیتال به عبور بیت‌کوین از محدوده مقاومتی ۳۱ هزار و ۷۴۰ دلار بستگی دارد

پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین؛ شرط صعودی شدن بازار ارز دیجیتال
 قیمت بیت‌کوین در یک ماه گذشته نهایتا ۳۱ هزار و ۷۴۰ دلار بوده و پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد شرط صعودی شدن بازار، عبور بیت‌کوین از این محدوده مقاومتی است. عددی که روز ۲۲ تیر در کارنامه بیت‌کوین به‌ثبت رسیده و بعد از آن شاهد رفت‌وبرگشت‌های تکرای بین کانال ۲۹ و ۳۰ هزار دلار بودیم. از طرفی یکسری از تحلیلگران با بررسی نمودار بیت‌کوین و تحلیل‌های تکنیکال، محدوده ۲۸ هزار و ۷۵۰ دلار را خط مقاومت فعلی بیت‌کوین می‌دانند و اعتقاد دارند با ازدست‌رفتن این سنگر احتمال سقوط بیت‌کوین تا نیمه کانال ۲۶ هزار دلار وجود دارد. علی‌الحساب رهبر بازار ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت قبلی به افت‌وخیز‌های محدود و تکراری این روز‌های خودش ادامه داده و همزمان با رشد دو درصدی قیمت آن، در این مدت شاهد بازدهی محدود سایر آلت‌کوین‌ها بودیم.

قیمت بیت‌کوین؛ ۲۹ هزار و ۷۰۵ دلار

قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز چهارشنبه ۱۸ مرداد ۲۹ هزار و ۷۵۰ دلار که معادل یک میلیارد و ۴۸۲ میلیون است، به‌ثبت رسید. نسبت به صبح دیروز قیمت بیت‌کوین حدود ۵۷۰ دلار رشد داشته و به‌همین دلیل شاهد بازدهی روزانه یک درصدی آن هستیم. در این مدت بیشترین قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین ۳۰ هزار و ۳۵ دلار بوده که عدد، قله بیت‌کوین روی نمودار هفتگی است و آنطرف کمترین قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین طی شبانه‌روز گذشته ۲۹ هزار و ۱۴۰ دلار محسوب می‌شود.

قیمت بیت‌کوین البته هنوز تغییر مهمی نسبت به هفته‌های گذشته ندارد و در بازه هفت‌روزه، ۱۴ روزه و یکماهه به‌ترتیب شاهد بازدهی مثبت چهاردهم درصد، مثبت ۱.۵ درصد و منفی ۱.۵ درصد هستیم و نمودار بیت‌کوین نشان می‌دهد نوسان رهبر بازار ارز دیجیتال در یک ماه قبلی بین دو محدوده ۲۸ هزار و ۷۵۰ دلار تا ۳۱ هزار و ۷۴۰ دلار بوده است.

بیت‌کوین با دراختیار داشتن تقریبا ۴۷ درصد از سهم بازار، مهمترین ارز دیجیتال دنیاست و حجم کل معاملات آن به مرز ۵۸۰ میلیارد دلار رسیده است. در ۲۴ ساعت قبلی هم نزدیک ۱۷.۵ میلیارد دلار بابت خریدوفروش‌های بیت‌کوین بین معامله‌گران بازار ارز دیجیتال ردوبدل شده است.

قیمت اتریوم؛ هزار و ۸۵۰ دلار

قیمت لحظه‌ای اتریوم امروز چهارشنبه ۱۸ مرداد هزار و ۸۵۰ دلار تثبیت شد تا شاهد بازدهی روزانه مثبت ۱.۵ درصدی آن باشیم. صبح دیروز اتریوم هزار و ۸۳۰ دلار ارزش داشت و در شبانه‌روز گذشته ۲۰ دلار به قیمت آن اضافه شده است. بیشترین قیمت لحظه‌ای اتریوم در این مدت هزار و ۸۶۵ دلار بوده و عدد هزار و ۸۲۸ دلار را باید کمترین قیمت لحظه‌ای آن بدانیم. البته نوسان محدود اتریوم فقط مختص ۲۴ ساعت گذشته نمی‌شود و با نگاهی به نمودار آن در بازه‌های هفتگی، ۱۴ روزه و یکماهه به‌ترتیب با بازدهی منفی یک‌دهم درصد، مثبت شش‌صدم درصد و منفی یک‌دهم درصد روبرو می‌شویم.

قیمت اتریوم در یک ماه گذشته از دو هزار و ۲۰ دلار بالاتر نرفته و در این مدت قیمت آن حداقل هزار و ۸۰۵ به‌ثبت رسیده است.

اتریوم از لحاظ تسلط به بازار بعد بیت‌کوین مهمترین ارز دیجیتال دنیاست و سهم آن از کل معاملات بازار ارز دیجیتال به ۱۸ درصد می‌رسد. چون از ۱.۲ تریلیون دلاری که ارزش فعلی بازار است، حدود ۲۲۰ میلیارد دلار به اتریوم تبدیل شده است. حجم معاملات روزانه اتریوم نیز ۵.۷ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود.

قیمت انواع ارز دیجیتال

سولانا بین ۱۰ ارز دیجیتال برتر بازار در ۲۴ ساعت قبلی عملکرد بهتری داشته است. هر واحد سولانا صبح امروز ۲۴.۴ دلار ارزش داشت که به‌معنی بازدهی روزانه مثبت پنج درصدی آن است. سولانا با نماد SOL و سهم هشت‌دهم درصدی از بازار، نهمین ارز دیجیتال مهم دنیا محسوب می‌شود و ارزش کل بازار آن به مرز ۱۰ میلیارد دلار رسیده است.

ریپل که از نظر تسلط به بازار جایگاه پنجم را مال خود کرده، بازدهی روزانه مثبت سه درصدی داشته است. چون در این مدت قیمت ریپل از ۰.۶۲ دلار به ۰.۶۴ دلار (حدود ۳۲ هزار تومان) رسیده. کاردانو و ترون هم که جزو ۱۰ ارز دیجیتال برتر بازار محسوب می‌شوند، شبانه‌روز گذشته را به‌ترتیب با ثبت بازدهی مثبت دو درصد و منفی یک‌دهم درصد پشت سر گذاشتند و به‌تبع رهبر بازار، تقریبا اغلب آلت‌کوین‌ها هم روز‌های آرام و کم‌نوسانی را تجربه می‌کنند.

بازدهی روزانه انواع ارز دیجیتال سرشناس

انواع ارز دیجیتال سرشناس

قیمت

بازدهی روزانه

بیت‌‌کوین

29 هزار و 750 دلار

مثبت دو درصد

اتریوم

هزار و 850 دلار

مثبت 1.5 درصد

ریپل

0.64 دلار

مثبت سه درصد

دوج‌کوین

0.074 دلار

مثبت 1.5 درصد

کاردانو

0.297 دلار

مثبت دو درصد

سولانا

24.4 دلار

مثبت پنج درصد

ترون

0.076 دلار

منفی یک‌دهم درصد

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما