دوشنبه سیاه بورس تهران / قرمز پوشی شاخص کل بورس ادامه دار شد

اقتصاد ۱۰۰- شاخص کل بورس با ریزش ۱۷ هزار و ۸۲۹ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۱۵۸ هزار و ۵۲۹ واحدی ایستاد.

دوشنبه سیاه بورس تهران / قرمز پوشی شاخص کل بورس ادامه دار شد

 

امروز دوشنبه (۱۹ تیر) در ابتدای کار بازار سرمایه شاخص کل بورس با اُفت ۸۷۱ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۷۵ هزار و ۴۸۷ واحدی قرار گرفت.  در انتهای بازار شاخص کل بورس با ریزش ۱۷ هزار و ۸۲۹ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۱۵۸ هزار و ۵۲۹ واحدی ایستاد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۳ هزار و ۵۸۰ میلیارد تومان رسید. «میدکو»، «وبملت» و «کگل» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «شهر»، «وبملت» و «دانا» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن با ریزش ۹ هزار و ۹۶۵ واحدی روی پله ۷۶۰ هزار و ۸۵۷ واحدی قرار گرفت.

همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۵ هزار و ۸۲۰ میلیارد سهم به ارزش ۳ هزار و ۵۸۰ هزارمیلیارد تومان رسید. شاخص فرابورس هم با اُفت ۲۶۹ واحدی روی پله ۲۸ هزار و ۲۰ واحدی ایستاد.
برترین گروه صنعتی بورس
امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۵۲۲ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «بانک‌ها» و «سیمان» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.
بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس
وپاسار ۲، افران، و وبملت بیشترین ارزش معامله و نماد‌های وپارسا ۲، وبملت و دانا بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

اراد ۱۲۷۴، اراد ۱۰۶۴ و اخزا ۹۱۶۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی، اراد ۱۲۷۴ و بپاس ۲ بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.

وبگردی

ارسال نظر

 
  • پیام ارسالی در

    آقای خاندوزی قرار بود بورس را درست کند صد رحمت به دولت قبل. بخدا سهامدار را دق مرگ کردند.

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما