پیش‌بینی جدید از قیمت طلا و سکه در هفته پیش رو / تقاضای خرید در بازار کم شد

اقتصاد ۱۰۰- امروز شنبه قیمت سکه و قیمت طلا نسبت به هفته گذشته بدون تغییر آغاز به کار کرد و پیش بینی می شود این روند ادامه دار باشد.

پیش‌بینی جدید از قیمت طلا و سکه در هفته پیش رو /  تقاضای خرید در بازار  کم شد

 امروز شنبه 17 تیر ماه 1402 قیمت طلا و سکه نسبت به چهارشنبه هفته گذشته بدون تغییر آغاز به کار کرد و قیمت سکه تمام‌ بهار آزادی طرح جدید به محدوده 28 میلیون و 900 هزار تومان رسید.

نادر بذرافشان، رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران

نادر بذرافشان، رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران درخصوص وضعیت بازار در هفته جاری گفت: باتوجه به اینکه قیمت ها از ابتدای سال یک ثبات نسبی و روند کاهشی داشته است، در هفته پیش رو خیلی نوسان کاهشی و افزایشی نخواهیم داشت.

رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران در ادامه گفت: باتوجه به قیمت اونس طلای جهانی، قیمت ارز در بازار داخلی و عرضه و تقاضا تغییرات قیمت ها در نهایت یک تا 3 درصد در طول هفته خواهد بود.

بذرافشان درخصوص تقاضا در بازار گفت: میزان تقاضا در حال حاضر در بازار خیلی کم است و صنف طلا و جواهر در شرایط رکود به سر می برد و در این هفته درصورتی که در قیمت اونس جهانی و بازار جهانی نوسانی نداشته باشیم، نوسان خاصی نخواهیم داشت.

رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران درخصوص حباب سکه گفت: حباب سکه در حال حاضر 5 میلیون و 650 هزار تومان است.

منبع:رکنا

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما