رشد کم جان شاخص در معاملات امروز سه شنبه + نمادها

اقتصاد ۱۰۰- بازار سهام چهارمین روز کاری هفته را با یک روند متعادل مثبت آغاز کرد و اکثر سهام بازار در محدوده صفر تابلو معامله شدند.

رشد کم جان شاخص در معاملات امروز سه شنبه + نمادها

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی 13 هزار واحدی به 2 میلیون و 288 هزار واحد رسید ، همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز رشدی 10 هزار واحدی را تجربه کرد و به ارتفاع 773 هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فارس»، «رمپنا» و «وتجارت» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «فغدیر»، «وسپهر» و «خاور» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «پی پاد»، «خنصیر» و «خزامیا» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «دی»، «خاور» و «کرمان» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 9 خرداد ماه 1402، مبلغ 9 هزار میلیارد و 800 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 44 میلیارد تومان به بازار سهام وارد کردند. افت ارزش معاملات به کمتر از 10 هزار میلیارد تومان از سیگنال های منفی برای بازار سهام در این روزها به حساب می آید.

در بازار امروز 264 نماد در محدوده مثبت و 150 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 193 نماد در محدوده مثبت و 139 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

شاخص کل بورس امروز سه شنبه با رشد 17 هزار واحدی در ارتفاع دو میلیون و 274 هزار واحد قرار گرفت.

شاخص کل بورس امروز سه شنبه 9 خرداد ماه 1402  مانند روز گذشته با رشد همراه شد و با افزایش 14 هزار و 107 واحدی در ارتفاع دو میلیون و 289 هزار واحد قرار گرفت.

فرابورس امروز مثبت شد و با رشد 257 واحدی در ارتفاع 28 هزار و 857 واحد قرار گرفت.

از تغییر شاخص‌ های دیگر بورس می‌ توان به رشد 11 هزار واحدی شاخص کل هم‌ وزن اشاره کرد.

بازار سهام که در چند روز گذشته با فشار زیادی همراه بود، امروز به نظر می رسد کمی آرام گرفته است.

امروز نمادهای فارس، وتجارت، کگل، حکشتی، وبملت، وصندوق و شیران بیشترین اثر مثبت را بر بورس امروز داشتند.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما