قیمت بیت کوین در حال آماده شدن برای رویداد بزرگی است که ممکن است به عنوان "محرک بازار" عمل کند

اقتصاد 100 - بیت کوین و سایر دارایی های رمزنگاری شده در روز دوشنبه پس از یک آخر هفته طولانی و آرام، عمدتاً بدون تغییر باقی ماندند. در هفته گذشته، رهبر بازار به سختی حرکت کرد و در محدوده نسبتاً باریکی معامله شد.

قیمت بیت کوین در حال آماده شدن برای رویداد بزرگی است که ممکن است به عنوان "محرک بازار" عمل کند

بیت کوین و سایر دارایی های رمزنگاری شده در روز دوشنبه پس از یک آخر هفته طولانی و آرام، عمدتاً بدون تغییر باقی ماندند. در هفته گذشته، رهبر بازار به سختی حرکت کرد و در محدوده نسبتاً باریکی معامله شد. با این حال، یک معامله گر و تحلیلگر ادعا کرده است که هفته بزرگی برای بیت کوین در پیش است و ممکن است یک محرک بازار باشد. میشائل ون د پوپ به حساب توییتر خود اشاره کرد و گفت که بیت کوین هنوز در یک محدوده گیر کرده است.

مقاومت 28000 دلاری غلبه کرده است و قیمت بیت کوین اکنون دوباره در حال افزایش است. برای اینکه بیت کوین بالاتر رود، باید از سطوح مقاومت 28500 دلار و 28800 دلار عبور کند.

آیا بیت کوین به زودی به مرز 29 هزار دلار می رسد؟

پوپ قبلاً گفته بود که ممکن است پس از بازگشت اعتماد به بازار، آلت کوین ها شروع به شکستن کنند.

وی نوشته بود: «بیت‌کوین در پشتیبانی ادغام شد و به ۲۸۵۰۰ دلار رسید. تست دیگری با قیمت 28600-29000 دلار و به احتمال زیاد به طور قابل توجهی شکست خواهیم خورد. مهمتر از آن؛ پس از آن اعتماد به بازارها باز می گردد، بنابراین شاهد ظهور #آلت کوین های بیشتری خواهید بود.

اخیرا بیت کوین از آستانه حیاتی 30000 دلار عبور کرده است. این یک سطح مقاومت بزرگ است و پیشرفت سریع اخیر بیت کوین در این سطح متوقف شده است و منجر به یک دوره تثبیت می شود.

با وجود فشار بر بازارهای سهام از طریق نرخ‌های بهره بالاتر برای مبارزه با تورم، رشته‌ای از ورشکستگی بانک‌ها، و نشانه‌هایی که اقتصاد ایالات متحده ممکن است اقتصاد ایالات متحده را تحت تأثیر قرار دهد، بزرگ‌ترین ارز دیجیتال جهان تا کنون 70 درصد افزایش داشته است و در حدود 28000 دلار در این ماه ثابت مانده است. وارد رکود می شود.

منبع : برنا

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره اینکه طلا و سکه در هفته آینده چه قیمت‌هایی را تجربه…

اخبار سلامت

سینما در سینما