خبر خوب صنعت بیمه که اجرایی نشد / وعده تازه برای اجرای کروکی آنلاین

اقتصاد 100 - قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی گفت: گرچه نهایی شدن کروکی آنلاین به نیمه شعبان نرسید، اما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا این پروژه نهایی شود.

خبر خوب صنعت بیمه که اجرایی نشد / وعده تازه برای اجرای کروکی آنلاین

آقای مجید مشعلچی گفت: موضوع کروکی آنلاین یک کار مشترک بین بیمه مرکزی و پلیس راهور است که بنا بود بیمه مرکزی تجهیزات را تهیه و در اختیار راهور قرار دهد، راهور نیز یک آموزش را داشته باشند تا کروکی از حالت دستی و کاغذی به سمت برخط برود.

او در ادامه افزود: بیمه تاکنون تجهیزات (که از خارج کشور تأمین می‌شود) را تامین مالی کرده و ابزار مورد نظر وارد و از گمرک ترخیص و در اختیار راهور قرار داده شده است و حال راهور تمام تلاش خود را می‌کند که آموزش‌ها تکمیل و پروژه عملیاتی شود. البته در یک شهر نیز به شکل آزمایشی اقدامات مقدماتی انجام شده است.

مشعلچی در خصوص زمان عملیاتی شدن نهایی پروژه گفت:گرچه نهایی شدن کروکی آنلاین به نیمه شعبان نرسید، اما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا این پروژه نهایی شود و زمانی که به افتتاح نزدیک شد اطلاع رسانی کامل خواهیم کرد.

پیش از این ۳ اسفند رئیس کل بیمه مرکزی گفته بود پروژه کروکی آنلاین با پلیس راهور در دست اجرا است که نیمه شعبان افتتاح می‌شود و در ایام نوروز امکان استفاده از سیستم وجود دارد.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : برای خرید طلا چند انتخاب دارید؛ خرید زیورآلات طلا مانند النگو، گردنبند و...، خرید سکه، خرید…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز