بانک سپه سر کارمندان خود کلاه گذاشت؟!

اقتصاد100- بانک سپه در یک اقدام محیرالعقول برای اینکه هزینه بازخرید کارکنان خود کاهش یابد سنوات سربازی آنها را حساب نکرده است!

بانک سپه سر کارمندان خود کلاه گذاشت؟!

به گزارش خبرنگار پول اقتصاد100، با توجه به ادغام بانکهای نظامی در بانک سپه و وجود نیروی مازاد، این بانک تصمیم گرفت با مشوقهایی کارکنان خود را ترغیب کند تا از ادامه همکاری با بانک سپه انصراف دهند اما کارمندان داوطلب متوجه شدند که بانک در اقدامی خلاف قانون سنوات سربازی آنها را محاسبه نکرده است.

علی یکی از کارمندان بانک سپه به اقتصاد100 گفت: در اطلاعیه مورخه ۲۳ فروردین که توسط بانک سپه  صادر شده، با صراحت  تمام گفته شده محاسبه سنوات بر اساس سنوات خدمت پردا‌خت می‌شود اما متاسفانه بانک  خلاف قانونی که توسط دیوان عدالت اداری ابطال شد، خدمت سربازی را  برای کاهش ضریب سنوات خدمت کارکنان، جز سنوات پایان خدمت محاسبه کرده است!

وی افزود:   مشاور مدیر عامل بانک سپه اخیرا اعلام کرده مصوبه توسط دیوان عدالت اداری ابطال شده و خدمت سربازی جز سنوات خدمت کارکنان است! آنها  قانون را دور زده اند و حق و حقوق کارکنان باز خریدی را پرداخت نکرده‌اند.

این کارمند بانک در ادامه می‌گوید: محاسبه سنوات خدمت برای دوران خدمت   سربازی طبق قانون موجود آن موقع خلاف بوده چون ما یکبار پول به تامین اجتماعی بابت خرید سابقه سربازی  پرداخت کرده ایم و یکبار هم توسط بانک با محاسبه جریمه شده ایم  و همچنین محاسبه سنوات خدمت برای سوابق خارج از بانک نیز خلاف  است چون شخص در هر سازمان یا شرکتی که کار کرده سنوات خود را دریافت نموده پس چگونه مجدد به او سنوات پرداخت شده است؟

9ec0888b-3bbb-45b1-b490-553c461f07dd

0dfaf8d9-150f-43e9-a8d7-35ac43fa9f86

وبگردی

ارسال نظر

 
.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران خاطرنشان ساخت به دلیل رکود شدید و نبود تقاضا از ابتدای سال واحدهای تولیدی و توزیعی دچار…

اخبار سلامت

سینما در سینما