بورس رنگ خون گرفت

اقتصاد ۱۰۰- شاخص کل بورس امروز با ریزش ۱۹ هزار واحدی در پایان معاملات به عدد ۲ میلیون و ۲۸۴ هزار واحد رسید. شاخص کل هم (وزن): ۷ هزار واحد منفی/ ارزش معاملات: ۴۱۴۲۰ میلیارد تومان

بورس رنگ خون گرفت

شاخص بورس


بازار سهام امروز یکپارچه سرخپوش شد. پایان بورس امروز در حالی رقم خورد که این بار حتی نمادهای کوچک و متوسط هم نتوانستند فضای کلی بازار سهام را مثبت کنند. امروز در حالی ارزش صفوف خرید و فروش برابر بود که در نهایت، ترازو به نفع فروشندگان چرخید و بازار را منفی کرد.

پایان بورس امروز در حالی رقم خورد که بازار سهام سراسر فروشنده بود. روند کاهشی قیمت دلار، لغو الزام بازارگردانان و شناسایی سود در برخی سهم‌ها از دلایل منفی شدن امروز بازار سهام برشمرده می‌شود.

به این ترتیب شاخص‌های کل و هم‌وزن سقوط کردند و تراز پول حقیقی دوباره منفی شد.

عملکرد شاخص‌ها

شاخص کل بورس امروز با ریزش 20 هزار و 144 واحدی، معادل 0.87 درصد افت کرد و به دو میلیون و 284 هزار و 833 واحد رسید.

شاخص هم‌وزن نیز با سقوط هفت هزار و 534 واحدی، بخشی از رشد روزهای گذشته را از دست داد و با نزول 0.98 درصدی به سطح 757 هزار و 509 واحدی رسید.

حجم و ارزش معاملات خرد

حجم معاملات خرد سهام و حق تقدم‌ها امروز به 6.9 میلیارد برگه سهم رسید. ارزش این معاملات در روز جاری سه هزار و 96 میلیارد تومان بود.

ورود و خروج پول حقیقی

تراز پول حقیقی در معاملات امروز بازار سهام منفی شد. حقیقی‌ها امروز 119 میلیارد تومان از سهام و حق تقدم‌ها خارج کردند. در همین حال، تا لحظه تنظیم این گزارش، بالغ بر 129 میلیارد تومان پول حقیقی از صندوق‌های درآمد ثابت خارج شده است.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی شما از قیمت خودرو در هفته های پیش‌رو چیست؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما