قیمت طلا و سکه امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ /کاهش قیمت طلا از سکه بیشتر شد + قیمت

اقتصاد ۱۰۰- قیمت طلا و سکه در شروع معاملات نخستین روز اردیبهشت با روند کاهشی قیمت دلار همراه شد. امروز سکه امامی تنها قطعه‌ای بود که افت میلیونی داشت و به کانال ۴۳ میلیونی برگشت.

قیمت طلا و سکه امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ /کاهش قیمت طلا از سکه بیشتر شد + قیمت

قیمت طلا و سکه امروز را با کاهش ارزش در تمام قطعات و وزن‌ها شروع کرد. قیمت سکه امامی با افت بیش از یک میلیون تومانی به کانال ۴۳ میلیونی برگشت و سکه بهار ۴۰ میلیونی شد.

Screenshot 2024-04-20 at 1.01.08 PM

معامله‌گران، همراهی بازار طلا با روند رنج قیمت دلار را دلیل کاهشی شدن این بازار می‌دانند. این در حالی است که انس جهانی طلا افزایشی است و با محدوده ۲۴۰۰ دلاری کمتر از هشت دلار فاصله دارد.

سکه‌های سنگین یک کانال عقب‌نشینی کردند

قیمت سکه امامی امروز شنبه یکم اردیبهشت با کاهش یک میلیون و ۹۸ هزار تومانی به کانال ۴۳ میلیونی برگشت و در لحظه نگارش این گزارش با رقم ۴۳ میلیون و ۸۰۴ هزار تومانی در حال معامله است. سکه‌ بهار با ۴۰۰ هزار تومان کاهش کانال ۴۱ میلیونی را از دست داد و روی قیمت ۴۰ میلیون و ۷۹۰ هزار تومانی ایستاده است.

گفتنی است امروز قیمت نیم‌‌سکه و ربع‌سکه به‌ترتیب با کاهش ۲۰۰ و ۳۰۰ هزار تومانی روی رقم ۲۶ میلیون تومانی و ۱۶ میلیون تومانی در حال معامله هستند. قیمت سکه گرمی امروز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی کمترین مقدار افت قیمت را در قطعات سکه داشت و روی رقم هفت میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی ایستاده است.

کاهش قیمت طلا از سکه بیشتر شد

قیمت طلا در لحظه نگارش این گزارش کاهشی است. هر مثقال طلای ۱۸ عیار ۴۸۸ هزار تومان کاهش پیدا کرده و با قیمت ۱۶ میلیون و ۱۰۱ هزار تومان در حال معامله است. هر گرم طلای ۱۸ عیار با افت ۱۱۲ هزار تومانی روی رقم سه میلیون و ۷۱۷ هزار تومانی ایستاده است. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم سه میلیون و ۶۶۷ هزار تومان در حال معامله است.

کاهش حباب سکه امروز تناسب بالایی با قیمت قطعات سکه داشت. حباب سکه امامی ۷۱۷ هزار تومان،‌ نیم‌سکه ۶۱ هزار تومان، ربع‌سکه ۲۸۱ هزار تومان و سکه گرمی ۴۱ هزار تومان کاهش یافته است. حباب سکه بهار ۳۸ هزار تومان افزایشی شد.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

اگر پول داشته باشید سرمایه گذاری در کدامیک را ترجیح می دهید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما