سکه بهار آزادی پرچمدار بیشترین رشد قیمت شد / قیمت انواع سکه در بازار

اقتصاد ۱۰۰- قیمت طلا و سکه در شروع معاملات اولین روز هفته با افزایش قیمت دلار همراه شد. رشد میلیونی قیمت در بازار طلا، سکه امامی را در کانال ۴۵ میلیون تومانی نشاند و مثقال به کانال ۱۶ میلیون تومانی صعود کرد.

سکه بهار آزادی پرچمدار بیشترین رشد قیمت شد / قیمت انواع سکه در بازار

قیمت طلا و سکه در شروع معاملات نخستین روز هفته با افزایش بیش از هزار تومانی قیمت دلار همراه شد.

Screenshot 2024-04-13 at 1.37.07 PM

امروز بازار طلا افزایش قیمت‌های میلیونی را تجربه کرد و تمام قطعات سکه، غیر از سکه گرمی یک کانال صعود را تجربه کردند. معامله‌گران، افزایش ریسک‌های سیاسی را دلیل رشد قیمت در بازارهای مالی عنوان می‌کنند و معتقدند همین موضوع، رشد انتظارات تورمی را رقم زده است.

گفتنی است انس جهانی طلا با وجود اینکه در روز گذشته به منطقه ۲۴۰۰ دلاری نزدیک شده بود، اما در لحظه نگارش این گزارش کاهش بیش از ۳۱ دلاری دارد و با رقم ۲۳۴۴ دلار در حال معامله است.

سکه بهار آزادی پرچمدار بیشترین رشد قیمت شد

سکه امامی امروز شنبه ۲۵ فروردین با افزایش یک میلیون و ۵۸۷ هزار تومانی بازگشایی شد. این قطعه در لحظه نگارش این گزارش با قیمت ۴۵ میلیون و ۲۹۳ هزار تومان در حال معامله است. سکه‌ بهار با رشد دو میلیون تومانی روی قیمت ۴۲ میلیون و ۳۹۰ هزار تومانی ایستاده است.

گفتنی است امروز نیم‌ سکه و ربع سکه هر یک با افزایش یک میلیون تومانی به ترتیب با قیمت ۲۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و ۱۶میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در حال معامله هستند. سکه گرمی امروز رشد ۴۰۰ هزار تومانی دارد و با قیمت هفت میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در حال معامله است.

مثقال به کانال ۱۶ میلیونی صعود کرد

قیمت طلا در لحظه نگارش این گزارش افزایشی است. هر مثقال طلای ۱۸ عیار ۵۶۹ هزار تومان گران شد و به کانال ۱۶ میلیون تومانی صعود کرد. این مقدار طلا با رقم ۱۶ میلیون ۲۶۸ هزار تومان در حال معامله است. هر گرم طلای ۱۸ عیار با رشد ۱۳۲ تومانی روی رقم سه میلیون و ۷۵۵ هزار تومانی ایستاده است. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم سه میلیون و ۷۰۵ هزار تومان در حال معامله است.

حباب سکه رشد کرد

حباب سکه امروز شنبه در تمام قطعات افزایشی است. حباب سکه امامی ۴۴۵ هزارتومان، سکه بهار ۹۲۱ هزار تومان،‌ نیم‌سکه ۴۲۱ هزار تومان، ربع سکه ۷۱۰ هزار تومان و سکه گرمی ۲۵۷ هزار تومان افزایش دارد.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما