شاخص کل افت و شاخص هم‌وزن رشد کرد/۶۰ میلیارد تومان پول حقیقی از سهام خرد خارج شد

اقتصاد ۱۰۰- امروز (شنبه ۱۹ اسفند) شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات بازار سرمایه، حدود ۲ هزار واحد افت کرد.

شاخص کل افت و شاخص هم‌وزن رشد کرد/۶۰ میلیارد تومان پول حقیقی از سهام خرد خارج شد

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ۱ هزار و ۹۹۵ واحد کاهش یافت و در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۶۳ هزار و ۷۵۷ واحدی قرار گرفت و هفته را با روند نزولی آغاز کرد.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل هم‌وزن بورس، ۱ هزار و ۱۵۶ واحد افزایش یافت و به عدد ۷۳۹ هزار و ۷۹۷ واحدی رسید.

 

Screenshot 2024-03-09 at 13-35-24 TSETMC . مدیریت فناوری بورس تهران

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه ارزش بورس تهران به ۷۵ همت و ۶۲ میلیارد تومان رسید تعداد ۳۵۹ هزار و ۲۶۴ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

 

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه ، نماد‌های فولاد، شپنا، شتران، میدکو و شبندر بیشترین تاثیر بر افت و نماد‌های مبین و بفجر بیشترین تاثیر بر رشد شاخص کل بورس داشتند.

شاخص کل فرابورس ایران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ۴۲ واحدی به عدد ۲۵ هزار و ۱۴۴ واحدی رسید؛ ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به ۱۴ همت و ۱۳۹ میلیارد تومان رسید و تعداد ۲۲۴ هزار و ۶۲۵ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

گفتنی است، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های آریا، بپاس، فزر و شبصیر بیشترین تاثیر بر رشد و نماد‌های انتخاب، ارفع و کگهر بیشترین تاثیر بر کاهش شاخص کل فربورس ایران داشتند.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: یک کارشناس اقتصادی گفت: بر اساس قانون مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص تجاری صاحبان مشاغل بابت…

اخبار سلامت

سینما در سینما