مدیر مطالعات و تحلیل بهره‌وری سازمان ملی بهره‌وری:

۶۴ شرکت دولتی حاضر به ارایه اطلاعات مالی نشدند

مدیر مطالعات و تحلیل سازمان بهره‌وری گفت: از مجموع ۳۲۰ شرکت دولتی مشمول ارزیابی بهره‌وری، ۶۴ شرکت حاضر به حداقل همکاری نشدند.


۶۴ شرکت دولتی حاضر به ارایه اطلاعات مالی نشدند

 

به گزارش اقتصاد 100، حمیدرضا صادقی با اشاره به جزء دو بند و تبصره ۱۸ قانون بودجه سال جاری منبی بر تکلیف شرکت‌های دولتی به انتشار گزارش مالی و عملکردی و ارائه برنامه ارتقای بهره‌وری به خبرگزاری دانشجو اعلام کرد: پاداش مدیران عامل و اعضای هیئت‌ مدیره شرکت های دولتی طبق ارزیابی دو سازمان برنامه و بودجه و اداری و استخدامی، پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: برای افزایش دقت‌ ارزیابی بهره‌وری شرکت‌های دولتی، جلسات توجیهی انفرادی یا گروهی برای ۲۴۷ شرکت از ۲۴۹ شرکت دارای نماینده‌ برگزار شد و نتایج ارزیابی ۷ شرکت برای تأییدیه پاداش مدیران عامل و اعضای هیئت‌مدیره به سازمان برنامه و بودجه ارسال شد. همچنین برای حدود ۲۳۰ شرکت قالب اختصاصی اطلاعاتی ارسال شد که تا امروز ۱۸ شرکت اطلاعات را ارسال کردند.

صادقی افزود: از ۳۲۰ شرکت دولتی مشمول ارزیابی، ۶۴ شرکت از جمله شرکت‌های تابع وزارتخانه‌های دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سازمان صدا و سیما، حداقل همکاری برای فرایند ارزیابی را نداشتند. همچنین ۴ شرکت تابعه وزارت راه، یک شرکت از وزارت اقتصاد، ۴۴ شرکت از وزارت صنعت (شامل ۲ شرکت مادر تخصصی و ۳۲ شرکت فرعی) یک شرکت از وزارت بهداشت، یک شرکت از وزارت میراث فرهنگی، سه شرکت از وزارت ورزش و یک شرکت از وزارت آموزش و پرورش ، گزارشی ارسال نکرده‌ اند.

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما