تدام روند کاهشی قیمت دلار/ حباب سکه باز هم آب رفت

کارشناس رسمی طلا و جواهر با اشاره به حباب سکه گفت: امروز بازار در حالت تعادل قرار داشت و قیمت ارز کاهشی بود.

تدام روند کاهشی قیمت دلار/ حباب سکه باز هم آب رفت

به گزارش سرویس پول و سرمایه اقتصاد 100-  کشتی آرای اظهار کرد: روز گذشته در آخرین روز معاملات بازار‌های جهانی, در حالی که هر انس طلا به ۱۷۷۲ دلار رسید بازار‌های جهانی تعطیل شدند و با افزایش ۸۶ دلاری قیمت هر انس طلا رو به رو بودیم.

وی افزود: افزایش  ۸۶ دلاری قیمت انس جهانی مانع کاهش بیشتر قیمت طلا و سکه شده است در حالی که قیمت ارز و قیمت سکه تا روز پنجشنبه روند کاهشی داشته است.

کارشناس رسمی طلا و جواهر ادامه داد: آخرین نرخ‌ها با توجه به افزایش انس جهانی و ثابت بودن قیمت ارز به این ترتیب است که قیمت سکه طرح قدیم ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان, قیمت سکه طرح جدید ۱۶ میلیون تومان, نیم سکه ۸ میلیون ۸۵۰ هزار تومان و ربع سکه ۵ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان قیمت گذاری شد.

کشتی آرادی اضافه کرد: قیمت هر مثقال طلا آب شده ۶ میلیون ۴۵۳ هزار تومان که با توجه به افزایش قیمت انس جهانی با افزایش همراه بوده و این در حالی است که قیمت ارز روند کاهش داشته است و قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار هم ۱ میلیون و ۴۸۹ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

کشتی آرای تصریح کرد: حباب سکه امروز یک میلیون ۴۰۰ هزار تومان بود که نسبت به هفته گذشته حدودا یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان کاهش حباب را داشتیم که به دلیل واگذاری اوراق سکه توسط بانک مرکزی در بورس کالا بوده است.

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری صدا و سیما

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما