اعلام معاملات مشکوک پیگیری / رشد 10 هزار واحدی واقعی بود؟

در روز رشد ۱۰.۶ هزار واحدی شاخص، دو پتروشیمی، دو سهم دارویی، دو شرکت غذایی به همراه ۹ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.

اعلام معاملات مشکوک پیگیری / رشد 10 هزار واحدی واقعی بود؟

به گزارش اقتصاد 100،  معاملات چهارمین روز کاری این هفته بازار سهام، مثبت و متعادل آغاز به کار کرد و در نهایت، شاخص بورس با رشد 10 هزار و 622 واحدی و ورود در کانال یک میلیون و 280 هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد .

به این ترتیب، بیش از 3.5 و 7.4 هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به شستا، بیمه دانا، سایپا، ایران خودرو به همراه گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو با تقاضای 661، 545 ،192، 175 و 131 میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 23 تا پنج برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، تجهیز نیروی زنگان شرکت حاضر در تابلو نارنجی بازار پایه با رشد 1.2 درصدی قیمت سهام و صف خرید ، شاهد داد و ستد 999.6  هزار سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های صنعت غذایی کوروش، تراکتورسازی ایران، داروسازی فارابی، شمالشرق شاهرود، پلاستیران ، ایرانیت، پتروشیمی فارابی، هلدینگ دارویی سبحان، پتروشیمی داراب، شیمیایی کیمیاگران امروز، بوتان، کشتیرانی آریا، سرمایه گذاری آتیه دماوند و بهاران گلبهار خراسان ، معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور دو پتروشیمی، دو سهم دارویی، دو شرکت حاضر در گروه محصولات غذایی به همراه 9 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : سرمایه‌گذاران اکنون مشتاقانه منتظر داده‌های شاخص قیمت هزینه‌های مصرف شخصی ایالات‌متحده هستند…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز