متخلفانی که قوانین بیمه را دور می زنند/ پیدا کردن شاهد با مبلغ پایین!

متخلفانی که قوانین بیمه را دور می زنند، حتی برای کار خود شاهدی نیز با مبالغ پایین پیدا می کنند تا موفق به دریافت خسارت شوند، موضوعی بسیاری از شرکت های بیمه ای شاید تجربه مواجه با آن را داشته باشند، آنچه که ضرورت استفاده از تکنولوژی و هوشمند سازی را به عنوان راهکاری مهم گوشزد می کند.

متخلفانی که قوانین بیمه را دور می زنند/ پیدا کردن شاهد با مبلغ پایین!

به گزارش سرویس پول و سرمایه اقتصاد 100- اشراف کامل مجرمان بر ریزه کاری های قانون بیمه و چگونگی دورزدن آن موضوعی بوده که اهمیت و ضرورت اصلاح خلاءهای قانونی  را بیش از پیش نشان می دهد. آنچه ه مسعود گودرزی، کارشناس بیمه نیز درباره آن به  اقتصاد 100 می گوید: به طور کلی این موضوع تنها به کشور ما مختص نمی شود و می توان گفت بیشتر کشورها با این موضوع درگیر هستند. 

وی همچنین به این موضوه اشاره می کند که با این وجود استفاده از ابزار تکنولوژی و هوشمند سازی می تواند خسارات تحمیل شده ناشی از این مساله به بیمه ها را کاهش دهد. 

این کارشناس بیمه با بیان اینکه این افراد با تمامی قوانین و حتی تبصره ها نیز آشنایی دارند می افزاید: در مواردی شنیده شده که این افراد با مبلغ پایین اقدام به پیدا کردن شاهد می کنند و در بسیاری از پرونده ها متاسفانه موفق به دریافت خسارت نیز می شوند.

گودرزی در بخش دیگری از اظهارات  خود می گوید: این مساله تا حدودی ناگریز است چراکه به موازات هر اقدامی افراد سودجو راهکاری برای دورزدن قانون پیدا می‌کنند با این حال با افزایش نظارت و رعایت آیین نامه های نظارتی می توان تا حدود زیادی از این امر جلوگیری کرد.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما