کوین تلگراف احتمال داد

بیت کوین 100 هزار دلاری در راه است

برخی از تحلیل‌ها و گزارش‌های کارشناسی تاکید دارند که قیمت بیت کوین ممکن است در سال 2023 میلادی و قبل از بزرگترین بازار نزولی به بیش از 100 هزار دلار برسد. در واقع جهش قیمت نزدیک‌تر از آن چیزی است که دیگران فکر می‌کنند.

بیت کوین 100 هزار دلاری در راه است

به گزارش سرویس پول و سرمایه اقتصاد 100- محمدرضا ستاری: قیمت بیت کوین در حالی در محدوده 19341 دلار قرار دارد که در سال آینده به بالای 100 هزار دلار خواهد رسید. یکی از سرمایه‌گذاران و تحلیل‌گران مشهور بازار کریپتو با عنوان Credible Crypto طی یک بحث توئیتری در روزهای اخیر تایید کرده، گاوهای بیت کنند تنها یک سال باید منتظر بمانند تا قیمت به 100 هزار دلار برسد.

 

به گزارش کوین تلگراف، این پیش‌بینی خوش‌بینانه در حالی مطرح می شود که بسیاری از ناظران در انتظار بازار نزولی و خرسی هستند. با این حال Credible Crypto، تاکید دارد که سال آینده میلادی یک نقطه عطف بزرگ خواهد بود. به گفته وی پس از این جهش فوق‌العاده، بزرگترین و بدترین بازار نزولی را تجربه خواهیم کرد به طوریکه از همه نظر بدتر از بازار فعلی بوده و قیمت ها در سال 2025 به محدوده 10 تا 14هزار دلار وارد می‌شود.

این موضوع در حالی مطرح می‌شود که برخی دیگر از تحلیل گران قیمت کف بیت کوین را بین 10 تا 16 هزار دلار تخمین طی ماه‌های آتی می‌زنند. همچنین آنها معتقدند که رکود فعلی جهانی ممکن است قیمت بیت کوین را تا سال 2024 به نصف برساند.

از بیت کوین 10 هزار دلاری تا بیت کوین 2 میلیون دلار

در واقع تحلیل قیمت 10 هزار دلاری بیت کوین متعلق به Filbfilb یعنی یکی از بنیانگذاران مجموعه تجاری DecenTrader است. از سوی دیگر ایل کاپو، از تحلیل‌گران مشهور نیز همچنان اصرار دارد، پس از اینکه قیمت تا 21 هزار دلار افزایش پیدا کرد به سرعت به کانال 14 تا 16 هزار دلار وارد خواهد شد.

این صحبت‌ها در حالی مطرح می‌شود که مدیر مالی لری لپارد تاکید می‌کند در دراز مدت یعنی شش ساله آینده قیمت بیت کوین به 2 میلیون دلار نیز خواهد رسید.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما